Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har en lækker webshop, vores produkter er rundt omkring i butikkerne, men?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 105
Fra  Oliver & Sis Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello Amino.

Jeg/vi er kommet langt siden vores start i 2013, jeg har en rigtig lækker webshop, facebook profil, vores smykker og accessories er solgt til en del butikker i Danmark.

Så vi kan godt være lidt tilfreds, selvom min mening er at man aldrig skal være tilfreds i dag, som virksomheds ejer har man tusind ting at tænke på, nogen gang får man ikke alt med, desværre.

Vi søger derfor god ideer til hvad vores næste trin skal være, det kan være nye erhvervs kunder, webshop ideer, reklame, eller andre ting som kan få min og din virksomhed til at vokse i fremtiden, har du en virksomhed hvor du kan se et godt samarbejde med os, eller måske har en god ide,  så er i velkommen til at kontakt mig på mail.

De bedste hilsner Leon Olsen

Oliver & Sis

Info@oliverandsis.dk
www.oliverandsis.dk

Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leon,

Jeg så en gang en video på Tedex med overskriften "Why we do it"..

se om du kan finde videon.. (meget inspirerende)

Det jeg vil bruge det til er Viral markedsføring.

Lav noget der matcher jeres kærneværdier som vækker opsigt "en god gerning" eller lign. som blvier delt på fb om og om igen.

Fra Vejle
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 105
Fra  Oliver & Sis Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, jeg vil se om jeg kan finde denne video på nette.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Ingen information Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at prøve at affiliate jeres produkter på Smykke.land

Flere af jeres produkter passer meget fint ind på vores side.

Fra Vejle
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 105
Fra  Oliver & Sis Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yascin.

Jeg lytter gerne til hvad jeres koncept går ud på, du må fortælle mig lidt mere.

Fra København NV
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Shop2Give Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Hvis I er interesseret i en ekstra salgskanal, så vil jeg lige gøre opmærksom på mit nye initiativ: Shop2Give.

Jeg er igang med at opstarte en ny dansk shoppingportal, der kombinere online shopping og velgørenhed. Der sælges diverse varer på tværs af shoppingkategorier. I kan se mere på www.shop2give.dk - jeg er i fuld gang med at indgå forhandleraftaler, og de første er allerede online. 

Salg sker via dropshipping, så jeg videresender ordre, der går igennem, hvorefter I pakker og sender (og tager jer af evt. reklamation, retur, mv.). Efterfølgende opkræver I jeres forhandlerpris via faktura til mig.

Shoppen er næsten klar, jeg afventer blot godkendelse på min ansøgning hos Teller, og det kan jo desværre tage et stykke tid. Men når de har godkendt, er shoppen klar til at åbne :)

Hvis I har lyst til at høre mere eller har nogle spørgsmål er I velkomne til at kontakte mig: kontakt@shop2give.dk. 

God dag! 

Mvh Søs 
Shop2Give 

ESCAPICS - A glimpse of the world… Find plakaterne på Instagram (@escapicsdk). Webshop er på vej!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)