Alle folk skriver altid de er meget tilfredse, men jeg kunne nu godt tænke mig at vide hvad jeg kunne gøre bedre!
Du bør nok kigge dine handelsbetingelser igennem, for der er et par punkter der i strid med lovgivningen. Bl.a andet kan du ikke længere kræve at varen returneres i væsentlig samme stand som modtaget, ligesom du heller ikke kan kræve intakt emballage. Men til gengæld har du mulighed for at modregne eventuel værdiforringelse.
Derudover skal du også tilbagebetalte leveringsgebyret, hvis en kunde gør brug af fortrydelsesretten.
Det var bare en observation. Brug det hvis du vil :o)
Der er en der har prøvet at bestille 3 gange til samme adresse, jeg vil ikke nævne nogen navne men det er altså en smugle dårlig stil hvis jeg må sige det.
Der bliver kun afsendt en gang. Det er en test ikke en giveaway :)
Hilsen Benjamin.
Da den der fejlmeddelelse kom frem, trykkede jeg "forsøg igen" et par gange. Jeg ved ikke om det er mig pga det. Hvis det er, så må du undskylde. Jeg har dog kun fået en bekræftelse, så jeg tror det ikke.
Det kan også være en, som blot har startet forfra to gange pga. fejlbeskeden. Det ser jo ikke umiddelbart ud som bestillingen går igennem, når der står at der skete en fejl.
Nej det er ikke dig. Der er en der har prøvet at bestille 4 gange nu under 3 navne til samme adresse så nu lukker jeg den desværre. Det er ret synd at jeg skal lukke den for andre fordi nogen mennesker ikke kan få nok.
Nu har jeg modtaget pakken. Jeg bestilte søndag aften, så leveringen kan ikke gøres hurtigere :)
Hele købsoplevelsen:
Hjemmesiden er for mig fint overskuelig og jeg har intet problem med at navigere rundt, men jeg er ikke ekspert på det område, der er sikkert nogle ting der kan forbedres. Men da jeg modtog pakken, var mit stykke "legetøj" pakket ind i en fin mulepose med et stort flot logo på begge sider. Dertil lå der inde i muleposen og et postkort med en personlig hilsen. Dét er noget du gør helt rigtigt, og det giver en fornemmelse af personlig betjening og at du gør noget ud af det. At man ikke bare er "et nummer i rækken". Meget vellykket :)
Så stor ros herfra, meget flot service. Det eneste forslag som ikke er noget nyskabende kunne være at du vedlagde en eller anden for rabatkupon/kode, som giver køberen yderlige incitament til at købe hos dig næste gang.
Jeg har modtaget min pakke i dag - Fantastisk hurtig og høflig betjening.
Fra jeg klikkede bestil til jeg modtog pakken har jeg haft følelsen af at jeg blev betjent personligt. Dine kommentarer i min ordrebekræftigelse + kvittering var et stort plus. Jeg synes dog det er syndt at din personlige kommentar ligger i bunden af din mail-template. Hvorfor ikke lægge den i toppen sammen med kontaktinformationen - Jeg overså den faktisk i første omgang.
Jeg havde egentlig kun regnet med at modtage min bestilte vare, men det håndskrevne kort + posen var også et stort plus. Jeg er sikker på du kan samle dig noget god gratis reklame ved at blive ved med at sende en sådan pose med i dine ordrer.
Det giver en positiv overraskelse med de "personlige" beskeder der er på ordren, og ved beskeden om afsendelse af varen. Og stor overraskelse, med den håndskrevne besked på postkortet. Der er nogle der vælger at sende slik med i pakken. I denne pakke var der små klistermærker af superhelte, hvilket passer perfekt ind i jeres koncept.
Hele servicen, indpakningen og de personlige beskeder fra superhelten, giver et indtryk af at jer der er bag ordren brænder for det i laver og det giver følelsen af at have fået en god service.
Med jeres høje serviceniveau (og niche) synes jeg man får lyst til at besøge jeres fysiske butik. Så måske i kunne vedlægge noget, der kunne få folk til på denne måde. Et eller andet, der gør at man brænder for at se superhelten selv. Eller kommer i tanke om at det er muligt.
God service hele vejen igennem - stor ros for det. Når det så er sagt, er der en del fejl/mangler, som kan gøre butikken endnu bedre.
Første indtryk af siden:
Kedeligt design.
Forsiden er ikke særlig indbydende.
Logo fylder for meget i forhold til den plads der er. her burde man nok ændre designet så logoet får mere plads og mere luft.
Slider på forsiden fylder for meget og fortæller for lidt.
Man kan ikke skifte mellem slides på slideren.
Finde varer:
Lidt mange kategorier, men ville nok også være forvirrende, hvis der var færre, da der jo er mange varer.
Godt man kan vælge at sortere ud fra prisklasse.
Ville være godt, hvis man kunne filtrere ud fra andre parametre. Aldersgruppe, dreng/pige osv.
Ved ikke om det er godt at opdelle kategorierne i mærker. Bryder jeg mig personligt ikke om - men kommer an på om jeres kunder går efter mærker og ikke efter type af legetøj.
Ved ikke hvor stor mening det giver at sammenligne legetøj. Så den funktion ville jeg nok fjerne.
knapperne i boksen der kommer frem med at man har tilføjet varen til kurven, der sidder knapperne halvt uden for boksen (bruger chrome).
I stedet for bare at hede fortsæt, så ændre kanppen til find mere legetøj eller sådan noget, da man kan blive i tvivl om det er fortsæt til bestilling, eller hvad.
Der er ingen grund til at have både min indkøbskurv og bestilling i den øverste menu, det forvirrer mere end det gavner.
Min kæreste synes de blå knapper er forfærdelige i indkøbskurven. Jeg har intet imod dem
Den udrenger rabatkoden forkert (50 kr. rabat bliver til 62,50 kr. rabat da det bliver udregnet før momsen bliver lagt oven i. Bare så du er opmærksom på det).
Bestilling:
Lidt mange trin i bestillingen.
Gør det mere tydeligt, at man ikke behøver at oprette en konto.
Mulighed for indtastning af firma og cvr. giver vel ikke meget mening? er det ikke hovedsageligt private I sælger til? Så fjern den mulighed.
Handelsbetingelser:
Der står i handelsbetingelser at der er gratis fragt ved 1000 kr. I footeren står der gratis fragt ved 500 kr.
linket til handelsbetingelser hvor man skal acceptere dem dur ikke.
Ordrebekræftigelse og mails:
Lidt mange mails med både ordrebkræfitgelse, kvittering osv.
Super med mail når i afsender.
Alle mails er på engelsk?
Den personlige besked skal rykkes op øverst i mailen, ellers overser man den.
Linket/inkluderingen til youtube videoen i trustpilotmailen dur ikke. Så link i stedet for at prøv at inkludere den.
Andet
Sitemappet skal ikke inddeles i flere sider. Hold det på én side.
Den avancerede søgning der er i footeren, giver heller ikke meget mening, da det er ting man ikke ville søge på.
afstanden mellem betalingslogoerne i footeren skal også være oven over og neden under, så de ikke hænger sammen.