Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få gratis legetøj og fri levering - Bliv Supertester!

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 29
Fra  Superhelten Legetøj Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :


OBS : EPAY SKRIVER AT DEN IKKE GODTAGER SALG PÅ 0KR MEN DET BLIVER AFSENDT SOM DET PLEJER :)

Hejsa Folkens :)

Jeg har en dejlig (Hvis jeg selv skal sige det) legetøjsbutik på Østerbro og også på nettet.

Vi har faktisk masser af kunder på nettet og en Trustpilot score på 9.8 ud af 185 anmeldelser, hvilket ikke rigtigt kunne være meget bedre.

Alle folk skriver altid de er meget tilfredse, men jeg kunne nu godt tænke mig at vide hvad jeg kunne gøre bedre!

Derfor vil jeg gerne give 25 personer 50kr legetøj gratis, samt fri fragt - Det eneste jeg gerne vil have tilbage er konstruktiv feedback, både god og dårlig.

Skulle i have lyst til at købe for mere end det, så trækker den de 50kr fra samt fri fragt så ligger i selv resten til.

Det eneste du skal gøre er at gå ind på hjemmesiden, meget gerne tage et lagt kig rundt omkring og så ligge et eller andet i din kurv.

Rabatkoden hedder "Supertester" og den taster du bare.

Så vær rar at skrive her når du modtager varen (eller varerne) :)

De bedste hilsner fra Benjamin Herbst - Superhelten Legetøj.

www.superhelten.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin.

Fedt initiativ, jeg har så været inde på din sidde og havde set en lille papegøje som jeg ville bestille til min 3 årig søn, da han elsker dyr.

Jeg brugte din "Supertester" rabatkode og kunne se at alt gik fint indtil jeg skulle indtaste mit kreditkort numre. Jeg bruger visa, da jeg kan se i tager imod dette skulle det hele jo være på plads. Men desværre modtager jeg denne fejl:

Jeg havde gennem tjekket alle informationerne jeg havde tastet ind, men modtager stadig samme fejl.

Så derfor ingen legetøj til min søn og derved heller ingen anmeldelse øv øv. Ellers en god ide :)

Hav en god aften,.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 29
Fra  Superhelten Legetøj Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er måske fordi den ikke vil køre 0kr igennem? Det ved jeg ikke lige :) Men jeg kører den igennem alligevel da jeg godt kan se ordren.

Du skal ikke snydes bare fordi Epay ikke kan lide vi sælger for 0kr ;)

Tilmeldt 19. Jun 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Like2move Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin

 

Jeg har prøvet at gå ordreprocessen igennem. Jeg kan ikke få siden frem, når jeg trykker på se handelsbetingelser under punkt 6. Ellers synes jeg de øvrige punkter var fint bygget op.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin Herbst:

Det er måske fordi den ikke vil køre 0kr igennem? Det ved jeg ikke lige :) Men jeg kører den igennem alligevel da jeg godt kan se ordren.

Du skal ikke snydes bare fordi Epay ikke kan lide vi sælger for 0kr ;)

Hej Benjamin.

En lille opdatering, jeg har nu modtaget en bekræftelsesmail fra jeres shop, så det var åbenbart de 0kr den ikke kunne lide :)

Glæder mig til at modtage varen og se udtrykket på min søns ansigt.

God aften

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 29
Fra  Superhelten Legetøj Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

JC1234:

Hej Benjamin

 

Jeg har prøvet at gå ordreprocessen igennem. Jeg kan ikke få siden frem, når jeg trykker på se handelsbetingelser under punkt 6. Ellers synes jeg de øvrige punkter var fint bygget op.

Takker det er blevet sendt til it folket :)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også lige prøvet at bestille sådan et dykke potte sæt, og oplever også den der "Afvist" med Visa - Ikke lige modtaget noget ordrebekræftelsen ...

Når den er kommet igennem skal jeg nok lave en ordenlig "anmeldelse" til dig, blandt andet længden af købsprocessen ser jeg som alt for lang.

 - Edit: Så ser det ud til at den gik igennem - Er det fint nok at smide dig en mail bare med feedback ?

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 29
Fra  Superhelten Legetøj Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:

Jeg har også lige prøvet at bestille sådan et dykke potte sæt, og oplever også den der "Afvist" med Visa - Ikke lige modtaget noget ordrebekræftelsen ...

Når den er kommet igennem skal jeg nok lave en ordenlig "anmeldelse" til dig, blandt andet længden af købsprocessen ser jeg som alt for lang.

 - Edit: Så ser det ud til at den gik igennem - Er det fint nok at smide dig en mail bare med feedback ?

Jeps det står også i toppen der er lidt problemer med at købe for 0 kr men vi kører dem igennem alligevel :)

Du kan enten sende mig en email eller skrive her det er helt op til dig :)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det helt super, jeg har smidt dig en mail, og vil kigge lidt nærmere.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin,

Jeg får også samme besked som de andre med "Afvist betaling" ved køb á 0 kr?

Bliver ordren accepteret alligevel eller hvordan fungere det så? :)

 

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)