Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde med spansk ejendomsmægler / finde uafhængige mæglere

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Da vi købte hus i Spanien, fandt vi hurtigt ud af, at ejendomsmarkedet dernede er noget HELT andet end her.

Der er virkelig mange mæglere  af en kvalitet, man bedst af alt kan beskrive som tvivlsom.

Nå, men vi fandt et hus, hos en ejendomsmægler vi tilfældigt fandt... De er i øvrigt også bygge-firma, og har faktisk engang i sin tid bygget huset også! :-)

Han (de) er utrolig hjælpsom, og har hjulpet os med ALT... Også det der IKKE har med ejendommen at gøre. - For at være helt ærlig, så er det hans fortjeneste at alt bare gled som i smør.

Nu her, tre år efter (godt og vel), skriver han så til mig (mailen er nedenfor). Vi har løbende talt sammen, og han hjælper stadig med alt muligt - Sidst med at finde os en rengøringskone. :-) - Derfor vil jeg også rigtig gerne hjælpe ham. Og jeg synes ideen er god. MEN... Hvordan griber jeg det lige an?

Mailen fra ham:

Hello Carsten,

How are you?, enjoying the Danish summer or already preparing your Spanish break?
Hoping one way or the other, you´ll having a nice time and the weather in Denmark will be beautifull and sunny.
Actually, I´m writing to you because I have to ask you for a little favour.
I had this week some Danish clients, and you know, I always try to open new markets, so, may I pick up your brains?. Do you know somebody in your area, a real estate, some property dealer, or sales man, to whom I can speak to for trying to open a business relationship?, you know, I´m quite a rascal but we´re not a bad company, and specially in business quite serious and truthfull.

My idea is try to find some potential clients to bring to Playa Flamenca and the best way is some professional people who wants to share with us.
Anyhow, will be very helpfull if you can give me some idea about it, but no stress and no pressure on, only friendly advice.
Thanking you in advance and looking forward to hearing about you.
Keep enjoying your summer and all the best from the sunny and hot hot hot Alicante Nogen der har nogle gode ideer?
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Slet ikke nogen der har nogle gode ideer til, hvordan jeg hjælper ham videre?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)