Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram til kioskejer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg havde lige en snak med min tante, som ejer en lokal kiosk. 

Hun styrer selv alt sit regnskab, og til hjælpe bruger hun Microwa (tror jeg det hed) og C5.

Sådan som jeg forstod det, så bruger hun alt, alt, alt for meget tid på regnskab, og det er jo sur røv. 

Jeg bruger selv Dinero (Jeg har en enkeltmandsvirksomhed) og det er jo ikke noget hun kan bruge, når de ejer en kiosk med 600 bilag, avis afgift, moms fradag på diverse varer, 100 forskellige konti osv. 

Jeg vil gerne høre, om nogle af jer andre, har et bedre (og hurtigere!!!) regnskabsprogram (Hvis det er muligt) til at styre bilag for en kiosk. 

Tag forbehold på, at der sælges cigaretter, lotto (Fysisk og Online) aviser, magasiner, blade, chokolade og alt det der hører til en kiosk.

Mvh Jacob 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

E-conomic er nok det bedste online regnskabsprogram, man kan prøve det gratis.

Fra odense
Tilmeldt 4. May 14
Indlæg ialt: 28
Fra  Diluc Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har summasumarium, da det er billigt og udemærket. Jeg mener, at jeg gav onk. 800 kr. for det. 

MVH

www.diluc.dk  tømmer dødsboer på Jylland og Fyn. Vi tømmer huse, lejligheder Ring for gratis vurderings besøg

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil da bestemt mene hun kan bruge Dinero. 100 forskellige konti - har hun en til smarties, en til yankiebar osv så tror pokker det tager tid for hende, men uanset program, dinero eller c5 eller - så få sat det op så det er let for hende, det lyder som hun laver rent overkill kontomæssigt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det da simpelt:  Hun skal gøre op hvad hendes tid er værd.  Måske ville hun få mere ud af bruge tiden i kiosken (spare en medarbejder væk) eller måske blot vælge at nyde lidt af livet (hvis hun har råd naturligvis)  og så ellers se at finde een der kan gøre arbejdet med regnskabet for hende på en mere effektivt måde. Om det er regnskabsprogrammet ajax eller beta er underordnet, blot hun overlader arbejdet til "een" der har forstand på hvordan den slags skal gøres.  Ofte handler det slet ikke om udgiften, men om at turde overlade regnskabet til en "fremmed" Wink

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)