Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fakurering af sælgere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 106
Fra  Jim Drejer Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har tidligere haft egen virksomhed og overvejer nu at starte op igen. Da jeg havde virksomhed sidst, var der et hav af sælgere som forsøgte og sælge lige fra hjemmeside, massagestol til diverse kontorartikler, hvilket jeg så som noget ret irriterende tidsspilde.

Mit spørgsmål er så om det er lovligt hvis det oplyses på f.eks. en hjemmeside at sælgere som ikke uden forudgående aftale f.eks via en kontakt formular på hjemmesiden bliver opkrævet et beløb?

Jeg spørger her, rent juridisk !!!!!!!!!!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

det tror jeg du vil få meget vanskeligt ved at påvise i retten. Du kan bare reklamebeskytte dig hos CVR men det virker jo ikke overfor andet end netop CVR masseudtræk og ikke når de finder dig via hjemmeside eller andet

Du vil ikke kunne påvise at de havde pligt til at ligge og læse hele din hjemmeside før de ringer, så svar nej

Ud fra mig selv som person, så ville jeg som kunde op din side blive meget nervøs for hvilke andre særregler du kunne ha, som jeg ikke lige kunne overskue - også som kunde, og skynde mig videre til næste shop/leverandør

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Slagelse
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 106
Fra  Jim Drejer Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for svar, som sagt er det rent juridisk jeg spørger og dit svar er meget brugbart.

 

VH

Jim

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)