Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger i gs128 labels?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Nogen af jer der bruger GS128 labels med diverse info? Hvis ja, hvordan får I dem så lavet? 

Vi bruger et svensk firma pt - de har en online portal man kan lave dem igennem. Men kigger på at lave dem selv for at spare pengene. Har forsøgt at sætte det op i Excel, men kan ikke finde et addon til Excel som kan lave selve stregkoden (ikke nogen der virker i hvert fald). Og det bliver for omstændigt at sidde at trække dem ud fra en hjemmeside eller lignende - så er i gang med at se om jeg kan finde nogle alternativer.

Tak for hjælpen.

JesperSW

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

måske

Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Har forsøgt mig med den der, men den fungerer desværre ikke. Tak for buddet ellers :)

Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ikke nogen?

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

kan du ikke bruge en online, der findes masser frreeware,

http://www.barcode-generator.org/

hvor mange skal du lave siden det bliver for omstændigt at trække dem ud fra en hjemme side?
er det fordi du skal ha dem registret?

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også forsøgt mig med dem der - og det virker i bund og grund også. Problemet er bare at jeg skal kopiere stregkoden fra hjemmesiden ind i excel-arket. Her skal jeg så til at tilpasse den i størrelsen. Det tager tid nok i sig selv.

Jeg skal så lave 3 stregkoder per produkt. Og det er omkring 10-20 produkter per dag. Så det bliver lidt for tidskrævende.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

JesperSW:

Har også forsøgt mig med dem der - og det virker i bund og grund også. Problemet er bare at jeg skal kopiere stregkoden fra hjemmesiden ind i excel-arket. Her skal jeg så til at tilpasse den i størrelsen. Det tager tid nok i sig selv.

Jeg skal så lave 3 stregkoder per produkt. Og det er omkring 10-20 produkter per dag. Så det bliver lidt for tidskrævende.

Så fandt jeg programet som jeg tænkte på.. kan du bruge det?

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)