Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Words Alive er i sommerhumør. Få en gratis idésession med fokus på DIN virksomhed.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle får gode idéer, men kunsten er at se sin egen virksomhed udefra og SÅ brygge de gode ideer. Jeg træder et skridt tilbage og ser din virksomhed udefra.

Hvis du har spørgsmål omkring markedsføring, planlægning af events - eller trænger du måske slet og ret til at blive klædt på til at lave en kort og skarp pitch, så står jeg lige nu og skal afprøve et nyt tiltag: feedback pr. lydfil. Ja, det er BRAND nyt. 

Hvad skal du gøre? Du skal sende en mail med dit spørgsmål eller udfordringer omkring markedsføring til min mail: ditte@wordsalive.dk
- du kan læse mere om mig på min hjemmeside wordsalive.dk

Så grubler jeg over dit spørgsmål, stiller dig muligvis et par spørgsmål per mail og sender dig så en lydfil tilbage til din indbakke - så får du med garanti noget at tænke videre over. 

Og NEJ - alle kan IKKE vinde. Der er kun én, jeg vælger ud og går i dybden med. Og jeg vælger ud fra, hvor meget umage man gør sig med at stille mig de gode spørgsmål, som jeg kan komme med gode svar på. Send dit spørgsmål senest i morgen fredag kl. 15:00. 

 Jeg glæder mig til at høre fra dig. 

Med venlig hilsen

Ditte Ernst
Words Alive

 

 

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditte,

Er arbejdet noget du har tænkt at bruge til reference? 

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit gode spørgsmål Luc J

Nej, tilbuddet er IKKE for at bruge nogen som reference, men for at prøve den type rådgivning af i praksis.
Og jeg vil lige tilføje, at jeg giver besked fredag aften om, hvem jeg vælger at arbejde videre med. 

Hav en dejlig dag,

Ditte


 

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være en etableret virksomhed eller må det gerne være en ide der stadigvæk er i gang med at blive researched ?

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Det må gerne være en ide, du har brug for at blive udfordret på - og få nye øjne på. Det giver tit muligheder, man ikke havde set. Du er velkommen til at sende din ide, selvom den blot er på skitseplan.

Med venlig hilsen
Ditte Ernst
Words Alive

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)