Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes du om min nye tapetwebshop?

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 15. Jul 14
Indlæg ialt: 36
Fra  BilligeLED.dk Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

flot side, meget lige til, men kan ikke trykke på jeres produkter på forsiden (bestsellers) ? den redirecter mig bare til forsiden :(

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

BilligeLED:
flot side, meget lige til, men kan ikke trykke på jeres produkter på forsiden (bestsellers) ? den redirecter mig bare til forsiden :(

Hej BilligLED.

Det forstår jeg ikke... dem har jeg ellers testet hele vejen igennem. Hvilken browser brugte du, da du testede?

Dbh
Michael Haahr

Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 21
Fra  CMSSupporter.com - billig online problemløsning til dit CMS Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ser sgu godt ud. Personligt ville jeg nok se om jeg kunne gøre det hele en lille smule mere feminint (tænker lidt at det er din målgruppe) - dvs. et lille twist på dine tekster og måske et andet "tapet" som baggrund. Ellers synes jeg den er fin.

P.S. den grøn/turkise knap på forsiden med "se alle her" den skal centreres - det irriterer mit øje at den står lidt for meget mod højre :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Meget flot side :)

Jeg har kun en ting og det er, at jeg synes, at jeg du bør anonymisere din "søg" knap. Farven skal ikke være brydende. Så måske sort ligesom teksten eller grå. Derimod bør din kurv have sådan en brydende farve, så kunden motiveres til at se og klikke netop på denne. 

Du er ikke interesseret i, at det er søgeknappen, der trækker alt fokus, men kurven :)

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hedder hjemmesiden nicetapet eller nice-tapet, prøv at lave dit logo om da den viser nice-tapet.dk

Vdr support billedet, så virker det meget mærkeligt at der billede af en dame som råber ind i skærm, hvorfor ikke ha en som taler i telefon?

Hvad skal jeg bruge det her til 

  • Super hurtig levering
    (ca. 80% lagervarer)
Når jeg ser det tænker over hvorfor skal jeg vælge dig frem for nogle andre når de mangler 20% for at det bliver 100% ?
nyhedsbrev, står der "Læs mere om vores nyhedsbreve her >>", Hvor kan jeg se det?, jeg kan ikke klik videre eller noget andet,
Synes godt at du kunne skrive noget lidt mere information på kontakt side, evt lave en kontakt form til at brugene kun skrive til dig hurtigt og let :) 
Savner noget mere information på FAQ siden,
Fri Fragt efter 900 kr, Det synes jeg lyder meget i min øjne.
Du kan måske for nogle god idér for Mogens Møller, tjek her; https://plus.google.com/u/0/+MogensM%C3%B8ller/videos 
ellers skulle du nok overvej at bliv en del af http://marketers.dk/ hvor der er masser af webinar som du helt sikkert vil for noget ud af,.
Men ellers en rigtig flot side.! kan godt li design!
Held og lykke.
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Kildetoft Henriksen:

Meget flot side :)

Jeg har kun en ting og det er, at jeg synes, at jeg du bør anonymisere din "søg" knap. Farven skal ikke være brydende. Så måske sort ligesom teksten eller grå. Derimod bør din kurv have sådan en brydende farve, så kunden motiveres til at se og klikke netop på denne. 

Du er ikke interesseret i, at det er søgeknappen, der trækker alt fokus, men kurven :)

Hej Jacob.

Mange tak for rosen og dine forslag.

Kurven skifter farve til grøn, med en gul prik på, når man ligger noget i kurven ;-) Men måske jeg skulle prøve at gøre den grøn hele tiden.

Jev ved ikke om du har ret i at folk skal have øje på kurven og ikke søgeknappen...siger man ikke at ca. 25% går direkte efter søgefeltet og søger efter den vare de ønsker..? Hvis det er tilfældet, så er det vel kun godt at den er til at få øje på..!? ;-)

Men mange tal for dine ord! Det skal afprøves ;-)

Dbh
Michael Haahr

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Petersen:

hedder hjemmesiden nicetapet eller nice-tapet, prøv at lave dit logo om da den viser nice-tapet.dk

Vdr support billedet, så virker det meget mærkeligt at der billede af en dame som råber ind i skærm, hvorfor ikke ha en som taler i telefon?

Hvad skal jeg bruge det her til 

  • Super hurtig levering
    (ca. 80% lagervarer)
Når jeg ser det tænker over hvorfor skal jeg vælge dig frem for nogle andre når de mangler 20% for at det bliver 100% ?
nyhedsbrev, står der "Læs mere om vores nyhedsbreve her >>", Hvor kan jeg se det?, jeg kan ikke klik videre eller noget andet,
Synes godt at du kunne skrive noget lidt mere information på kontakt side, evt lave en kontakt form til at brugene kun skrive til dig hurtigt og let :) 
Savner noget mere information på FAQ siden,
Fri Fragt efter 900 kr, Det synes jeg lyder meget i min øjne.
Du kan måske for nogle god idér for Mogens Møller, tjek her; https://plus.google.com/u/0/+MogensM%C3%B8ller/videos 
ellers skulle du nok overvej at bliv en del af http://marketers.dk/ hvor der er masser af webinar som du helt sikkert vil for noget ud af,.
Men ellers en rigtig flot side.! kan godt li design!
Held og lykke.

Hej Jesper.

Mange tak for dine forslag og ros og ris ;-)

Der er vist nogle ting vi skal have kigget på ;-) Jeg er nok ikke helt enig i dem alle, men det skal da prøves!

Der er flere af mine konkollegaer, som skriver at de har 70% på lager osv. og så havde jeg også gjort det ;-)

Fri fragt over 900kr. er faktisk et beløb rigtig mange bruger, nogle mere og nogle lidt mindre, så det er ikke helt unormalt. Tit er ordrerne også over det beløb, så kunderne får jo alligevel gratis leveret ;-)

Ang. kontaktformular... Hvordan skal jeg så skrive tilbage til kunden, hvis de kun har udfyldt en formular og trykket send? Hvis de både skal skrive email ogsv. så kan de jo lige så godt gå ind i deres mailsystem..? Men jeg vil da overveje at få lavet en kontaktformular ;-)

Hvilken information søger du under FAQ?

Er glad for dine idéer og kommentarer, så bare kom med nogle flere ;-) De bliver taget seriøst og jeg overvejer at brugde dem alle ;-)

Dbh
Michael Haahr

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

I f.eks i FAQ, skriv noget omkring fragt, Affiliate, retur på varen, og meget mere.

Håber det kommer til at køre godt fremover.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Petersen:
I f.eks i FAQ, skriv noget omkring fragt, Affiliate, retur på varen, og meget mere.

Affiliate ligefrem??

Fragt og retur står der allerede nu Yes Wink

Jeg finder på nogle flere ting at skrive Wink

Dbh
Michael Haahr

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg synes bare der mangler noget kød på FAQ og kontakt siden,

Måske skulle du overvej at lave affiliate til din side,

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)