Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes du om min nye tapetwebshop?

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Zylauv Kristensen:

Dog er den en ting der irriterer mig lidt, boksen vores kunder siger:

Hr. Bæk & Fr. Jensen - er det bare mig eller er det en smule gammeldags og upersonligt, ville det ikke være bedre at få et fornavn på i stedet for titel ?

Ellers en lækker og overskuelig side med nogle fede produkter

Hej Martin.

Tusind tak fordi du ville tage et kig på min nye tapetwebshop nicetapet.dk Yes

Jeg giver dig helt ret i at det ser lidt gammeldags ud, med de manglende fornavne i den boks. Jeg må lige høre om, jeg må nævne deres navne, og så kommer de selvfølgelig på Wink

Dbh
Michael Haahr

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 30
Fra  Mobiludstilling.dk Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael.

Tillykke med din nye webside.

Jeg syntes den er dejlig overskuelig samt nem at finde rundt på.

Når man f.eks. kigger fototapet, er det en super lækker detalje at der rent faktisk står hvilke mål som er højde samt hvilke mål som er bredde.

Du skal dog lige kigge på fototapetet "Solnedgang i sydens sol " Jeg tror der fejlagtigt er byttet rundt på højde (2,54) og bredde (3,66)

Held og lykke med shoppen.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens Chr.

Mange tak for dit indlæg.

Jeg tror det var billedet som snød dig, så det har jeg ændret på :-) Målene var gode nok ;-)

Dbh
Michael Haahr

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan rigtig godt lide den... 

Der er bare lige det med de links på forsiden...

I forhold til dine produkt billeder, så er de ikke særlig skarpe... :-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 30
Fra  Mobiludstilling.dk Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael.

Jeg var lige inde og kigge igen..... ser nu at to billeder har samme titel ( Solnedgang i sydens sol ) Det billed jeg refererer til er ikke blevet ændret, hvorimod det andet ser helt korrekt ud Smile

Jeg er helt med på at målene er korrekte, og at der bare skal byttes rundt på "højde" og "bredde" Smile

Kan du iøvrigt levere specielle størrelser ? F.eks ( højde 2,6m ) x ( bredde 6,0m ) og hvad ville prisen i givet fald lyde på ?

Mvh. Jens Chr. 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 03:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Chr. Honoré:
Jeg er helt med på at målene er korrekte, og at der bare skal byttes rundt på "højde" og "bredde" Smile

Hej Jens Chr.

Jeg kan ikke lige se der er noget galt med målene på det fototapet ;-) Den er 254cm. høj og 366cm bred som der står.

Jeg kan godt se der er to fototapeter med samme navn. Det får jeg lige ændret ;-) Tak for det!

Dbh
Michael Haahr

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 03:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Hedegaard:

Jeg kan rigtig godt lide den... 

Der er bare lige det med de links på forsiden...

I forhold til dine produkt billeder, så er de ikke særlig skarpe... :-)

Hej Martin.

Tak for dit indlæg Yes

Hvilke links er det du mener på forsiden af nicetapet.dk?

Der er en del billeder, som ikke er gode nok. Men det er fordi de er blevet flyttet over, fra min anden side maler-maling.dk og derovre er de ikke, lagt ind i nær så stor størrelse. Så det er et arbejde jeg skal have gjort, når tiden kommer Wink

Men mange tak for dine indslag til siden Yes

Dbh
Michael Haahr

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Flot shop, ville dog ønske den var mobil-venlig.

Noget i har overvejet?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side, godt sat op layout mæssigt og god brug af en enkelt gennemgående farve (grøn). Men jeg har et par ting:

- Drop Stock-billderne. De er upersonlige og jeg har set det billede du bruger til Trustpilot adskillige gange. Fortæl en historie med dine billeder.

- Det irreterer mig at underpunkterne i menuen ikke kommer frem når jeg fører musen over. Det er en konvention i webdesign at gøre dette, og vil fovirre brugeren. 

- Overvej om du ikke skulle implementere en "Hurtig-køb" funktion når brugeren fører musen over en vare. Her mener jeg at der kommer en knap hvor du kan vælge antal og tryk køb for derefter at blive ført til kurven.

- Din FAQ består af tre spørgsmål der sagtens kunne blive vist sammen med din "Hurtig Levering, Fri fragt"-linje. Her tænker jeg noget i stil med "Levering 1-2 dage (GSL/Post DK)" i stedet for blot "Hurtig Levering". Derefter kan du sende en besked til kunden sammen med ordrebekræftelsen om hvordan man kan returnerre/kontakte support.

Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Beckers Køge / Colorama Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side.

Blot MEGET utroværdigt, at man beskriver 2 trustpilots anmeldelser som man umildbart selv har fundet på. Mange starter med at kigge på trustpilots, i dette tilfælde tror jeg de fleste var smuttet langt væk, når man finder ud af, at man snyder.

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)