Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside regning ! HJÆLP !

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik

Der er een gylden regel:

Købeloven § 5.

Hvis intet er aftalt, skal du betale det der kræves, med mindre du kan dokumentere

at prisen er ubillig ( urimelig)

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid tingene på skrift, kom nu ! ;)

Denne her slags dyrekøbte erfaringer gør jo lige netop at man ikke laver samme fejl to gange.

Når det er sagt, så er der ikke så meget at stille op. 

Som andre foreslår, du kan forsøge at lade den gå i retten, tag telefonudskrifter med der viser at du med al rimelighed har forsøgt at kontakte ham for at tale med ham om arbejdet, ligesom du har skrevet beskeder til ham. Det er hans ansvar at bevise at han har besvaret dem.

Men du vil i alle tilfælde blive pålagt at betale et eller andet i retten + sagens omkostninger osv, så render det nemt op i en ekstraregning på 15-1700.- kroner. 

Dernæst kan han putte dig i RKI indtil du har betalt.

Det er så sindsygt vigtigt at få alt på skrift det kan virkelig ikke understreges tydeligt nok, en sms er for den sags skyld nok, bare det er påviseligt at der foreligger en aftale, ellers er det påstand mod påstand.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Advokat Jacob Berner Rue:

Hej Erik

Der er een gylden regel:

Købeloven § 5.

Hvis intet er aftalt, skal du betale det der kræves, med mindre du kan dokumentere

at prisen er ubillig ( urimelig)

Men det kræver dog, at sælger kan fremvise en aftale om levering, og af hvad!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Det er simpelthen en skrøne med at en mundtlig aftale er lige så bindende som en skriftlig.

Juridisk er den lige så bindende. Det er bare sværer at bevise det med mindre at man har optaget samtalen.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke betale. Det er ikke rimligt at du modtager en regning på 7.8k når der er aftalt 3.5k!!

Så hvis det du skriver er rigtigt ville jeg afvise hans krav.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil tro at dit bedste kort på hånden er at der ikke har været nogen kommunikation fra hans side. Det vil sige at du ikke har haft mulighed for at korrigere det han lavede og ej heller stoppe ham hvis projektet greb om sig.

Hvis han har givet dig et prisoverslag eller et tilbud på 3.500 kr. må du holde fast i at det er det som er gældende, og at du naturligvis har gået ud fra at da du ikke hørte fra ham at han holdt sig inde for dette tilbud. Gør gældende at han er gået 100% over det som han havde givet af tilbud. Det lyder af mere end 4.300 kr. overskridelse.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

enig Cicoor - jeg ville heller ikke bare betale. Desværre er det bare ofte ikke sort hvidt. Har der kun været EN kontakt og den sagde 3.500 ville jeg ikke gi en rød reje mere - men dog være klar over, at skal jeg i retten i småsag, så vil det kunne koste samlet mere end hvis man kan enes om f.eks. 5.000 kr og så bare ærgre sig

Man skal prøve at fastholde de 3.500 men det er ikke let når alt er mundtligt (og bid mig om ikke der kan ha været lidt andet ind i mellem ofte)

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det er jo også det jeg skriver :) Men i langt de fleste tilfælde er det fuldkommen ubrugeligt da det næsten aldrig kan bevises.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Tilmeldt 25. Jun 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen allesammen,

Det værste ved det hele er at, han bare ikke kan finde ud af skrive tilbage på mine beskeder eller noget som helst andet, så vi kan få en god dialog på banen, og få det klaret i ro og orden.

Tilmeldt 25. Jun 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej han skriver det her i facebook besked til mig :

( Mig )

Hej, hvornår har du tid ?

Til at ses.

Du skal lave op til 3.500 kr, så må du gemme det du har lavet, og tilføje det senere hen. Havde ikke i min vildeste fantasi troet det skulle være så højt sat. Men nok lidt bedre vi mødes og snakkes omkring det. Det vigtigste er at det kommer op og køre.

(udvikler - designer )

Nej det tænkte jeg nok, også derfor jeg lige ville opdatere dig. Jeg havde i starten regnet med et redesign men det er jo mere eller mindre en hel hjemmeside nu - jeg har allerede lavet for noget omkring de 3-4.000 (dog "bliver" det 3500,- som snakket om men resten er hvad der trækker opad; men det kan vi godt ven

// hvordan skal jeg forholde mig til dette ?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)