Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underlig rykker fra ADVIS

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Sagen er simpel havde opsagt mine tele abonnementer.

Jeg troede alt for i skønneste orden, havde dog fået en ekstra regning fra 3 som jeg betalte 26/5

den 3/6 dumper så dette brev ind i brevsprækken.

Jeg gør en indsigelse men bliver ignoreret, her idag kom der så et nyt brev hvor der står det samme.

De har ikke svaret på min mail eller noget, jeg ved faktisk ikke hvad den her regning dækker over.

Nu når skyldigt beløb er 0.-

3 kunne/vil ikke hjælpe mig.

Havde betalt udestående til 3 den 26/5 med rykkergebyr osv.

Mit spørgsmål skal jeg bare betale, eller hvordan? det er ikke et fyrstlig beløb, men jeg føler mig da en lille smule røvrendt nu når jeg har betalt det udestående direkte til 3 den 26/5

Jeg forstår regningen som at jeg kun skylder inkasso eller ?

Mvh

Stig

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan desværre ikke hjælpe, men jeg undrer mig virkelig voldsomt over, at man kan sende folk til inkasso for en regning på hele 0 kroner. Det må da være flueknepperi på højt niveau?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det undrer også mig.

Men nogle teleselskaber er uldne i kanten.

Kan nævne et, der har prøvet det samme med mig. Men jeg blev ved med at gøre indsigelser, så sagen blev droppet.

Trods dette, ringer de stadig hvert kvartal for at få mig som kunde, jeg beder callcenter om at slette mig, da jeg ikke ønsker telefoni der.

Johnny

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ja Advis er kendte for ikke at svare på nogle måde. Det er yderst svært at komme i kontakt til dem, på kanten med umuligt.

Alt skal vist ske fysisk via brev. De er til grin.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det virker til at 3 har sendt sagen til inkasso lige inden du har fået betalt din regning - Advis registrerer så at du har betalt regningen (får de besked fra 3 om), men fastholder deres inkassogebyrer. 

Få 3 til at tilbagekalde sagen! Det sværeste bliver nok at få fat i en kundeservicemedarbejder, som forstår den slags! 

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lea Kronborg:
Det virker til at 3 har sendt sagen til inkasso lige inden du har fået betalt din regning - Advis registrerer så at du har betalt regningen (får de besked fra 3 om), men fastholder deres inkassogebyrer. 

Hvis det er tilfældet, hænger trådstarter selvfølgelig på inkasso-omkostningerne.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Stig N:
Mit spørgsmål skal jeg bare betale, eller hvordan?

Nej du skal ikke betale. De skriver jo selv at du kan se bort fra brevet hvis du har betalt før den 3-6-2014. Det brev er selvmodsigende og helt til grin. Og hvad sker der så hvis du ikke betaler, jah.. så vil de sørme råde deres klient til at gå i retten og kræve det fulde beløb ?. Mon ikke det bliver lidt svært for klienten at gå i retten med et beløb på 0 kr. Og da deres gebyrer er ulovlige vil det da være rigtig sjovt at se dem gå i retten med det.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Stig N:

Havde betalt udestående til 3 den 26/5 med rykkergebyr osv.

Mit spørgsmål skal jeg bare betale, eller hvordan? det er ikke et fyrstlig beløb, men jeg føler mig da en lille smule røvrendt nu når jeg har betalt det udestående direkte til 3 den 26/5

Jeg forstår regningen som at jeg kun skylder inkasso eller ?

Mvh

Stig

Der mangler lidt for historie.

Da du betaler den 26/5 Hvor mange rykker har du fået og har du betalt efter fristen for inkasso den 26/5 ?

Alle disse inkasso sager kører automatisk til dette firma inden mennesker hos 3 ser på den inden den kommer der over. Og dette gælder alle teleselskaber.
Derfor er det at der findes historier om personer som ikke kan lide Telia, 3, Telenor og TDC.

Hvis du har betalt til tiden at du ikke kan forstå at bla..... bla...... og henvise til din tidligere mail brev eller hvad du har sendt.

Advise lever af at prøve og presse dig til at betale med så lidt arbejde som muligt.

De kan ikke sende dig til RKI fordi du har gjort indsigelse (hvis jeg husker rigtigt) og så dør sagen til sidst.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig N

Rent formelt-teknisk skylder du formentlig de gebyrer du bliver krævet for.

Omkostningerne ved at slæbe dig i retten for det småbeløb, overstiger mange

gange gælden og derfor tror jeg ikke de er topmotiverede til at hive dig i retten...

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige præcis!

 

Medmindre, at han får 3 til indrømme at det er en fejl, at den overhovedet er blevet sendt til inkasso - hvilket jeg næppe tror de gør, hvis regningen er betalt for sent og der er modtaget tidligere rykkere. Men det fremgår ikke af trådstarters indlæg.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)