Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PostDanmark kender INTET til deres egne varer eller funktionen dertil!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg var for et par uger siden på posthuset for at sende en pakke. Jeg fik at vide, at pakkelabels nu kunne købes via deres net-butik, hvilket jo er rigtig smart samtidig med at du betaler 80,- istedet for 100,- for den pakke, som jeg skulle sende.

På deres net-butik fandt jeg så elektroniske frimærker lidt ligesom de koder der kan bestilles via deres App(hvilket fungerer ganske udemærket). Jeg bestiller så lidt over 50 stk. af disse nye elektroniske frimærker og får smidt dem på mine breve/kuverter. De er en del anderledes end dem fra App'en derfor tager jeg ned på posthuset og spørger dem, om brevet er korrekt frankeret - det kunne ingen af medarbejderne dernede svare på, de bad mig istedet om at ringe på et nummer til postdanmark.

Jeg ringede så til dem, blev sendt videre et par gange, da ingen af dem kunne svare på spørgsmålet og mange af dem slet ikke vidste, hvad det var jeg talte om. Telefon opkaldet endte ud med, at jeg skulle prøve at tage ned på et andet posthus og forhøre mig.

Jeg tog istedet for hjem og skrev en mail til postdanmarks/deres net-butik ventede et par dage, fik intet svar. Jeg tog så ned på et andet posthus og forhørte mig om frimærket fra deres net-butik. De kendte heller intet til det og havde aldrig set det før, så det hjalp ikke.

Synes det er elendig service og forstår slet ikke, hvordan ingen hos dem ved, hvad de sælger og man kan ikke få at vide, om man har frankeret korrekt. Jeg valgte så at sende mine lidt over 50 breve afsted og håbede på at det var gjort korrekt har trodsalt fulgt deres meget enkle anvisning på hjemmesiden. Nu er det en uges tid siden jeg sendte dem afsted og det ser ud til at alle brevene er være gået tabt. - da de mennesker der stempler dem sikkert heller ikke aner, hvad det er jeg har printet på?!

Mit spørgsmål går på: Er der andre, som har benyttet deres net-butik til at købe disse frimærker? - hvor brevet rent faktisk er nået frem. eller har I også haft problemer?

Venlig hilsen,

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt i tvivl om det er pakker eller breve du sender? Hvis du sender pakker ville jeg da bare bruge Pacsoft :-)

Dbh,
/Jakob 

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er breve, som der er blevet afsendt en del af og som ser ud til at være gået tabt - og postdanmark er clueless.

Afsender kun enkelte pakker :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige opdatere folk, som er interesserede.

PostDanmark har IKKE leveret de afsendte breve.

Jeg har kontaktet adskillige modtagere og de har ikke modtaget noget. PostDanmark har altså kasseret 50-60 breve med deres eget nye smarte elektroniske frimærke, fordi de/deres ansatte ikke kender noget til det produkt/frimærke.

KØB DERFOR IKKE FRIMÆRKER ELEKTRONISK HOS POSTDANMARKS NETBUTIK - ALT DIT ARBEJDE VIL VÆRE FORGÆVES.

Deres App virker fint til køb af elektroniske frimærker.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kendte slet ikke til metoden før du skrev om den her. - Og trods dine oplevelser måtte jeg da lige prøve.

Jeg har derfor kun sendt tre breve på denne måde. - Alle tre er kommet fint frem.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt online-portokoderne de seneste to måneder og har sendt breve for ialt omkring 8000kr på den måde. De er allesammen kommet frem til modtagerne.

Jeg er glad for det nye produkt, da det lokale posthus er lukket, så jeg ikke længere kan printe frankeringsmærker i PostSelv-automaten.

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hele min afsending er tilsyneladende gået tabt, så tør ikke benytte den metode mere.

Deres App frankeringsmærker virker dog ubeklageligt - men skal man sende større mængder er det lettere blot at købe et gammeldags frimærke - det er nok også det sikreste.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har udelukkende benyttet denne metode, siden du skrev. - et virker FANTASTISK! - Og nej hvor er det enkelt, og lidt skægt at kunne sætte eget logo på 'frimærkerne'..... - Man kunne godt overveje om der er noget andet der er gået galt, når HELE forsendelsen er væk!

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvejer efterhånden at prøve igen - det er bare ikke sjovt, når man mange breve går tabt. Men det kan da godt være, at det har været nogle andre faktorer, som har spillet ind.

Må hellere give det en chance til - tak for beskeden! :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)