Den danske virksomhed, MailPlatform, har udviklet MailRating der rummer mange facetter til bedre målretning af email marketingFor at kunne anvende noget optimalt, er det vigtigt at forstå tankerne bag løsningen. Overordnet set skal MailRating bidrage til en stadig forbedret levering af alle mails udsendt fra MailPlatform. Samt til en bedre differentiering af budskaberne gennem en bedre forståelse af modtagernes involvering. Med MailRating vil en ellers homogen gruppe, blive genstand for mulig segmentering. At forstå modtagerne baseret på deres involveringDybest set fortæller en modtagers MailRating score, hvor meget den enkelte vil din virksomhed. Mere nuanceret fortæller scoren også om livsforløbet på din, og andre kunders, kontaktlister. Det med andre kunders påvirkning parkerer vi lige et øjeblik. MailRating har 4 hovedkategorier, der hver er opdelt i et antal stjerner. Stjernerne er igen opdelt i et antal underliggende numre, der er den egentlige score. Nummersystemet er hemmeligt, og bestemmer skiftet mellem stjerne og hovedgrupperne. Scoren afgør også om en kontakt skal inaktiveres. Scoren påvirkes af modtagerens handlinger i de udsendte kampagner. Læs resten af artiklen på vores side (for at undgå dobbelt indhold): http://mailplatform.dk/artikler-presse/email-marketing-bliver-mere-malrettet/ Kim |
Målret dine emails efter de mest aktive modtagere
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)