Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WordPress..hjælp til at finde tema

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle
jeg er helt ny inden for wp, og er for første gang gået i gang med at lave en side, og til det prøver jeg finde en tema, som jeg håber at I kan hjælpe mig med. jeg har fundet en side, som minder meget om den side jeg vil lave i udseende. er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan skaffe en sådan tema, om det er gratis eller skal betale for det.

jeg har tjekket en del sider som templatemonster, woo themes etc. men synes kan finde noget. 

tak til alle der bruger et par minutter på hjælpe mig..

http://www.gnc.co.uk/
' det skal siges at det ikke skal være en webshop men bare udseende og setup skal være sådan.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder selv og leder efter et godt theme til en WordPress side, og www.themeforest.net er som regel der jeg ender med at købe fra. Har købt en del der efterhånden...

Mvh Carsten

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg ville google "Best free wordpress themes 2014" også kigge siderne igennem, der burde du finde noget du kunne bruge til noget. Er ikke sikker på du finder et der ligner præcist det du linker til, men stadig.. (-:

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 86
Fra  Brandman.dk Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rawand

Jeg vil i den grad også anbefale themeforrest.com. Gå gerne efter de mest populære temaer, det er som regel dem der også er bedst og hvor du kan få bedst support (meeeget vigtigt) 

Held og lykke med det

Martin fra 

www.brandman.dk

Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak for jeres hjælp, jeg prøver søge på themeforrest..

men når man har købt et tema derfra, hvor nemt/svært er det at skrifte sproget til dansk eller et andet sprog.. er det noget man kan klar selv, hvis man har lidt kendskab til it..

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

rawand:
men når man har købt et tema derfra, hvor nemt/svært er det at skrifte sproget til dansk eller et andet sprog..

Så længe din WordPress installation er på dansk, burde det ikke være nødvendigt at gøre noget. Det bør ihvertfald være meget begrænset.

Mvh Carsten

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det burde som sagt være meget få ting du selv er nødt til at ændre, og med en smule forståelse for html/php burde det ikke være noget problem at klare det selv (-:

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)