Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stil for guds skyld ikke spørgsmål i debatten...

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Umiddelbart synes jeg det er okay at forlange at opgaver som ønskes løst, uanset om det er ti minutter - en time - 10 timer vi snakker om, stilles gennem det medie der er stillet til rådighed til formålet.

At Amino Freelancer så bare er en død sild, tænker jeg at det kunne være mere interessant at tage hånd om.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:
Umiddelbart synes jeg det er okay at forlange at opgaver som ønskes løst, uanset om det er ti minutter - en time - 10 timer vi snakker om, stilles gennem det medie der er stillet til rådighed til formålet.

Så skal det også give plads til 1-times-opgaver... - Det gør det ikke, hverken prismæssige, omkring krav til beskrivelse eller udbudstid.

Så skal der være en 'små opgaver' sektion derinde... Da den ikke er der, vil jeg mene det hører til i forumet... Men nuvel... Åbenbart ikke. - Forumet er kun til, at vi kan klappe hinanden på skuldrene og sige hvor gode vi er. - Alle spørgsmål kan jo blive opgaver... Konsulentopgaver! - Det er lige povert nok for mig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Carsten Kvist:
Så skal det også give plads til 1-times-opgaver... - Det gør det ikke, hverken prismæssige, omkring krav til beskrivelse eller udbudstid.

Men der er der jo også? Angiv at afregningsformen er timepris, at varigheden er under en dag og så angiv det prisleje du mener er acceptabelt.

Carsten Kvist:
Så skal der være en 'små opgaver' sektion derinde... Da den ikke er der, vil jeg mene det hører til i forumet...

Det vil jeg mene den er. I og med du selv skal beskrive opgaven, vil man som freelancer jo hurtigt kunne se og vurdere opgavens reelle varighed.

Carsten Kvist:
Forumet er kun til, at vi kan klappe hinanden på skuldrene og sige hvor gode vi er.

Jeg oplever Amino som et sted hvor man kan få svar på relevante spørgsmål om det at starte virksomhed, vel at mærke hvis man husker at stille er spørgsmål. To tredjedele af trådene virker til gengæld som et kapløb om at give OP det bedste og billigste tilbud på at løse dennes "problem".

Carsten Kvist:
Alle spørgsmål kan jo blive opgaver... Konsulentopgaver!

Selvfølgelig kan de det. Men når du i forvejen ved at du søger en form for arbejdskraft til at løse din opgave, så synes jeg det er okay at forlange du opretter den gennem det medie som der er stillet til rådighed.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Giver dig helt ret, men har nu ikke været ude for ovennævnte episoder.
Kan ikke forstå hvis din tråd blev lukket når netop du søgte anbefalinger... 

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:

Carsten Kvist:
Så skal det også give plads til 1-times-opgaver... - Det gør det ikke, hverken prismæssige, omkring krav til beskrivelse eller udbudstid.

Men der er der jo også? Angiv at afregningsformen er timepris, at varigheden er under en dag og så angiv det prisleje du mener er acceptabelt.

Carsten Kvist:
Så skal der være en 'små opgaver' sektion derinde... Da den ikke er der, vil jeg mene det hører til i forumet...

Det vil jeg mene den er. I og med du selv skal beskrive opgaven, vil man som freelancer jo hurtigt kunne se og vurdere opgavens reelle varighed.

Carsten Kvist:
Forumet er kun til, at vi kan klappe hinanden på skuldrene og sige hvor gode vi er.

Jeg oplever Amino som et sted hvor man kan få svar på relevante spørgsmål om det at starte virksomhed, vel at mærke hvis man husker at stille er spørgsmål. To tredjedele af trådene virker til gengæld som et kapløb om at give OP det bedste og billigste tilbud på at løse dennes "problem".

Carsten Kvist:
Alle spørgsmål kan jo blive opgaver... Konsulentopgaver!

Selvfølgelig kan de det. Men når du i forvejen ved at du søger en form for arbejdskraft til at løse din opgave, så synes jeg det er okay at forlange du opretter den gennem det medie som der er stillet til rådighed.

Jamen altså. Er livet ikke fantastisk. Og sikke friheder vi har. - Du er godt tilfreds med den måde det fungere på, og forbliver derfor plus medlem. - Jeg synes der er sket for mange forandringer, og samtlige til det værre, så jeg har opsagt mit.

HVAD mere kan vi egentlig forlange? Smile

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:
Umiddelbart synes jeg det er okay at forlange at opgaver som ønskes løst, uanset om det er ti minutter - en time - 10 timer vi snakker om, stilles gennem det medie der er stillet til rådighed til formålet.
100 % opbakning her fra også.

Jeg tror måske tilgengæld at Amino skulle kontakte den enkelte freelancer der er listet på Freelancer og så checke om de nu også fortsat er aktive og så få ryddet op.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Carsten Kvist:
HVAD mere kan vi egentlig forlange? Smile

At brugerne accepterer det i stedet for at tude...

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
Jamen altså. Er livet ikke fantastisk. Og sikke friheder vi har. - Du er godt tilfreds med den måde det fungere på, og forbliver derfor plus medlem.

Jeg er på ingen måde tilfreds med måden det fungerer på; du skal endelig ikke misforstå min anerkendelse af at en virksomhed selv sætter retningslinjer for brug af deres services og ydelse.

Amino Freelancer er et useriøst gedemarked der indeholder en overflod af opgaver i udbud som opgavestillerne aldrig vender tilbage til. Useriøse opgavebeskrivelser med useriøse forventninger til betaling for de opgaver de stiller, er også en dominerende trend.

Mit plus abonnement skal ikke fornys. Det har absolut ingen værdi skabt for mig - ikke engang selvom det oprindelige formål med at prøve det af var for at have mulighed for at byde på flere freelance opgaver. 

For mit vedkommende er prisen for mit Amino Plus abonnement bedre spenderet på Adwords. Men nu er det prøvet og så er jeg blevet det klogere. 

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:

... Du skal i stedet lave en freelance opgave. - Uanset om du bare søger en enkelt times hjælp til noget!

http://www.amino.dk/forums/t/232057.aspx

Hej Carsten

Før i tiden var der meget brok over at der var for meget irrelevant i debatten.
Så lavede vi bl.a. Amino Freelancer, som er et gratis værktøj for dig der skal bruge hjælp en til en konkret opgave og det har fjernet meget støj.
Og det gør at debatten primært bruges til debat og det er vel ok?
Dertil giver det langt flere relevante freelancere, til glæde for dig.

Jeg er ked af din kritik, men det er rigtig svært at gøre alle tilfredse desværre.

De bedste hilsner

Martin


 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 3 (25 indlæg)