Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode festivals billeder søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er i gang med at få lavet en hjemmeside om festivaler. I den anledning søger jeg nogle billeder med lidt "pang" i den til at shine siden op. Kender i til nogle steder hvor man kan enten hente nogle billeder gratis (mod noget link/reklame måske?), betale sig fra færdige billeder, eller anbefale en grafiker til at lave nogle super fede billeder/motiver? Hvis nu man f.eks. skriver "Festival Pictures" kommer der mange fede stemningsbilleder op. Hvordan ville i lettest få sådan lignende ind på jeres side? :-)

Med venlig hilsen

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg sidder faktisk og er med til at stille en festival op i Haderslev. Hvis det er, så vil jeg nok kunne skaffe nogle fede billeder til dig efter weekenden, da det først starter der :)? 

Send gerne pm hvis du har spørgsmål eller noget.

Hilsen
René Dyhr 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,
www.colourbox.dk er en fremragende side. Billederne er rimelige dyre men du er sikret ift. ikke at bryde copyright lovgivning osv.

Ellers kan du forsøge at kontakte forskellige festivaler og snakke med deres pressechef om de har billeder og om du må bruge dem.
Festivaler som Northside og Roskilde burde være interesseret da det jo er gratis reklame for dem.

Mvh.
Jonas Laurien
www.vidio.dk // www.klearly.dk

Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Fra  PragmatiQ Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus - Jeg ville forsøge mig ved 500px >> http://500px.com/search?q=festival&submit=Send+foresp%C3%B8rgsel&type=photos

Det er desværre ikke gratis, men til gengæld er jeg sikker på, at du netop der kan finde nogle super fede stemningsbilleder.

Det gratis alternativ vil være via en Google søgning >> https://www.google.dk/search?q=pic+festival+music&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=XXG2U7SRK-_R4QTdxICABA&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1680&bih=925 og så måske være heldig og finde dette match.

Held og lykke med det.

Mvh.

Semper Arden

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)