Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretnings partner søges, til opstart af "restaurant" i enten Tyrkiet eller Spanien..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Søger en partner, til nyt eventyr i enten Tyrkiet eller Spanien..

Har igennem længere tid, gået og leget med tanken om at opstarte noget indenfor restaurations branchen, i en af de to overstående lande..

Det som jeg havde i tankerne var et Pizza & Steakhouse..

Har været i Restaurations branchen i mange år, med flere forretninger bag mig, men nu søger jeg nye udfordringer og græsgange..

Har ca 20 års erfaring indenfor pizza branchen, så det punkt skulle ikke være et problem..

Almindelig restaurations drift har jeg også erfaring med, men er ikke uddannet kok, lærer dog hurtigt..

Har mere eller mindre alt storkøkken inventar til opstart og hvad der ikke er kan skaffes.. ( ca. værdi 450.000 kr )

Det jeg forventer af dig er:

Du er hårdt arbejdende og ambitiøs..

Ærlig frem for alt..

Du har kendskab til restaurations branchen..

Du er uddannet kok, så du kan dække de områder jeg mangler..

Vi går ind i det her projekt på lige fod dvs vi deler alle udgifter ligeligt..

Hvis noget af det jeg har skrevet har fanget din interesse, så kontakt mig endelig..

En helt anden tanke kunne også være at du i forvejen har en restauration i en af de overstående lande og måske ønsker en partner til udvidelse af dit koncept..

Min spids kompetence er indenfor Pizza og hvis vi blev enig om forholdene, skulle jeg nok medbringe ALT hvad der mangler til opstart af pizza..

Ser frem til at hører fra jer..

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Sælg din virksomhed eller find en forretningspartner på Amino Virksomhedsbørs!

  • 20 virksomhedssalg hver måned
  • 100% anonymt
  • Nemt og hurtigt
Opret din gratis salgsannonce her!
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg Spanier og er uddannet kok

Jeg har et Catering og har fået en del aftale i hus indenfor Live Catering
jeg mangler en partner til at åbner et Spansk Restaurant i Sydspanienb Mallorca hvor jeg komme fra, eller København, Køge eller Roskilde og tilbyder en 50% af virksomheden til den rette.. Du er meget velkommen til at ringer til mig på 50496248 eller Mail: spansk.kok@gmail.com

Læs: mere:http://www.restaurante-espanyol.dk/

Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg Spanier og er uddannet kok

Jeg har et Catering og har fået en del aftale i hus indenfor Live Catering
jeg mangler en partner til at åbner et Spansk Restaurant i Sydspanienb Mallorca hvor jeg komme fra, eller København, Køge eller Roskilde og tilbyder en 50% af virksomheden til den rette.. Du er meget velkommen til at ringer til mig på 50496248 eller Mail: spansk.kok@gmail.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)