Tja, det er muligt at det er det mest "modne", men måske ikke det mest oplagte til den lille iværksætter og derfor har jeg ikke prioriteret det.
Men ja, det bør da med på listen når jeg får tid til at teste det.
\Mikkel
Jeg ville nu nok mene at i og med at det er billigere end Economics og har betydelig bedre muligheder for opgradering.... at det var ultra relevant også for "den lille iværksætter".
At der så ser ud til at være stor forskel på den Navision baserede 2014 og den Damgaard baserede 2012 er så noget andet, men ingen af de systemer du evaluerer kan håndtere styklister eller serienumre eksempelvis, hvilket er en kollosal begrænsning. Jeg vil nok mene at "den lille iværksætter" ikke nødvendigvis vil lagerføre mere end højst nødvendigt bare fordi regnskabsprogrammet ikke kan finde ud af at ti forskellige enheder måske bruger det samme strømkabel...
Umiddelbart ser det ud til at du med Economic skal betale 159kr + 102kr/md for at få regnskabsfunktionaliteten og lagerfunktionaliteten der er med i C5 2014 for 99kr/md. Vi kommer formodentlig til selv at vælge C5 2012 da der til 2014 versionen er taget funktioner ud som vi skal bruge.
Det er meget muligt. Der er så en række begrænsninger i den løsning i forhold til f.eks. antal bruger osv. Men jeg har som nævnt overhovedet ikke sat mig ind i Microsofts system, da jeg ikke umiddelbart tænkte den til mindre iværksættere. Har hørt fra mange at de bitterligt fortrød valget af Microsofts system af flere forskellige årsager - bl.a. at det blev voldsomt dyrt så snart man skulle skalere. Anyway, så er det alt sammen baseret på ældre versioner og jeg kender overhovedet ikke til den nye.
Så som sagt, så skal den da helt sikkert med - og kommer det når jeg får tid. Hvis du har lyst er du også velkommen til at sende en oversigt over hvordan det passer ind i skemaet, så kan den komme hurtigere med.