Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af intro/extro samt billede til youtube kanal

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ishøj
Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er på jagt efter en venlig sjæl, der har interesse i at hjælpe mig med min youtube-kanal. Lige pt. er det primært et billede og en intro, som jeg mangler, og siden den skal laves med div effekter, behøver jeg hjælp fra en professionel. 

Som udgangspunkt er der til at starte med kun tale om en introvideo og et billede til kanalen. Introvideoen rummer et klip på ca 5-10 sekunder, som sættes sammen efter sparring med hinanden. Jeg har ideerne til intro og billede, men ikke kompetencerne. Jeg skulle vurdere, at en kyndig ville kunne klare dette over ganske kort tid en aften. Jeg aflønner den der vil hjælpe mig med DKK100,-, der bliver overført via mobilepay/bankoverførsel. Jeg ved, at det er en ret tam fortjeneste, men sandheden er, at jeg er studerende og i forvejen lever under fattige kår, så 100 kroner er rigtig mange penge for mig. Den interesserede skal måske mere se det som en måde at bruge sine kompetencer til editing over en aften, rettere end fortjenesten. Samtidig vil jeg ved et vellykket samarbejde åbne op for muligheden for at genbruge samme person til fremadrettede opgaver, og så snart min kanal begynder at generere en indkomst, er det naturligvis helt andre beløber vi taler om. Der er altså mulighed for at bruge sin goodwill på et senere tidspunkt.

Jeg arbejder pt. selv i Sony vegas, Adobe photoshop  og delvist i camstasia studio, så formatet skal naturligvis være tilpasset hertil. Mine komptencer indefor editing er stærkt begrænset, så det er naturligvis derfor jeg forsøger at source en hjælpende hånd. Dialogen vil formentlig ske over Skype eller Teamspeak.

Interesserede kan rette henvendelse til Rasmus_upm@hotmail.com . Alle tilbud tages imod med kyshånd, men jeg så selvfølgelig gerne, at folk, der var meget kyndige indenfor feltet kunne have interesse i at hjælpe mig. 

Fra Ishøj
Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen grafiker, der kan hjælpe? Vil gerne hæve belønningen til DKK200,- , og nu drejer det sig kun om et cover.

På forhånd tak.

Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Jeg tror det ville hjælpe at uddybe hvad du skal have lavet. Da grafik/cover billede er vagt defineret, uden yderligere indsigt i hvilken type/form du ønsker. Skal du have sat billeder sammen, lavet en character, et logo eller er simpelt billede med tekst på? Ligeledes gælder det også for introen. Nu kan jeg se at du formegentlig har fået løftet redigeringsopgaven - men fremadrettet. :)

Mvh.

Jonas Laurien
www.vidio.dk // www.klearly.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)