Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

logo

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg mangler en der kan lave et flot logo til mit nye firma, det må gerne være et der er lidt sjovt. Jeg kunne også godt bruge hjælp til nogle flyers eller lignende som jeg kan aflevere for at få navnet frem.

Der ud over mangler jeg lidt hjælp til priser på reklamer der bliver set til byfester/ sportsfester og lignende. Hvad kan jeg tage for reklamerne, der vil være i ret stor størrelse (er det ikke bedst med en månedlig pris eller skal det være et engangsbeløb).

Mvh

nuser43

Fra Grenaa
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nuser43,

 

Du er velkomme til at give mig et kald på 60 226 441. så er jeg sikker på vi kan finde ud af noget.. 

Fra Vipperød
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej nuser43,

Du er velkommen til at tage et kig på stanleydesign.dk. Vi kører i øjeblikket med et tilbud om netop logodesign til iværksættere.

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
De store reklamer er nogen der kommer ud til byfester/sporstfester m.m.. Meningen er at jeg vil sælge reklamepladsen til interesserede, men jeg er i tvivl om hvor meget jeg kan forlange. Jeg tænker på evt. at lave årskontrakter, så det tryk skal kunne fjernes igen hvis kunden ikke ønsker at forsætte et år mere
Størrelsen på reklamerne kan være 2-5 meter lange og ca. 50-100 cm høje (disse mål er anslåede mål, og kan evt både blive mindre eller større)
 
Mvh
Peder gundestrup
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der tale om bannere, som skal ophænges i stropper? Så er de jo nemme at fjerne igen :) Hvis der er tale om selvklæbende folie, så er det svært at finde en folie, der både holder 1 år og samtidig er let at fjerne. Al selvklæbende folie skal efter nogen tid fjernes med skraber, varmepistol og/eller rensevæske.

 

Vh

Peter 

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)