Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til at starte ny virksomhed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey folkens.

Jeg er 31 år gammel og født og opvokset i Pakistan og har boet her i 20 år. Jeg har et utrolig stort netværk i næsten hele asien som gør, at jeg kan få fat i næsten alt til næsten igen penge. Jeg har altid gået med en iværksætter i maven og har til det brug for en partner som evt. kunne være teknisk stærk men også gik med tanker om at stifte sin egen virksomhed. Jeg er ikke ude på at starte et unikt koncept men derimod bare komme i gang med en forretning som vi sammen kunne bygge op. Andelen bliver 50/50 og det kunne derfor være super rart hvis du evt. sad bare med en smule kapital da jeg ikke går inde for at starte stort.

Tanken er at vi er begge selvforsørgende de første 6 måneder og alt som virksomheden genererer bliver smidt tilbage så vi hurtigt kan opbygge et kapital.

Jeg havde personligt en webshop i tankerne hvor vi evt. kunne sælge nogle gadgets / tøj / accessiories / (Anything) Alt bliver solgt i dag men hvis du evt. har andet i tankerne, så er alle ideer velkomne.

Det er også derfor jeg skrev, at det kunne være rart med en person som var lidt teknisk stærk som evt. kunne opbygge en hjemmeside.

Vi sætter os sammen og beslutter os for nogle produkter-

Jeg har kapital og håber at du også har lidt hvis ikke så er det også fint men så bliver virksomhedsandel dog 20% mindre.

Jeg er super målrettet og er fast besluttet på at starte noget op inden september måned, om det så skal gøres alene, så gør jeg det gerne men vil gerne lige give Amino en chance. Det kan være at jeg finder en makker som er lige så målrettet som jeg.

I må allesammen have en god dag.

Fra Bramming
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har lige en række spørgsmål, til dig!

 Vil du ikke sende en mail til mig, på MossLtie@gmail.com?

Med Venlig Hilsen

Morten Jensen

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chaju

Har sendt en PB.

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ,

Jeg kunne også være interesseret i at hører nærmere . Du kan eventuel skrive en mail på Danielenglund1988@gmail.com eller ringe på 22509230

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chaju

Du lyder til at have den rette indstilling. Jeg søger selv en samarbejdspartner, så læs her om det er noget for dig:

http://www.amino.dk/forums/t/233392.aspx

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en besked : )

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)