Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé forum / Lukket forum, med brainstorm, idéudvikling mm.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har som mange andre her inde, en masse gode iværksætter idéer, men ville det ikke være rart at få andres synspunkt på tingene og få en postion konstruktiv kritik med på vejen, i et mindre forum der kun handler om idéen?

Jeg har oprettet et lille online forum hvor man kan dele sin idé (hvad nu hvis folk stjæler den tænker du så, men det kommer vi til) og få set sit projekt godt igennem, få lavet brainstorm, få vendt og drejet tingene, så man får presset alt ud af idéen, komme med gode idéudviklings forslag.

Punkt 1: Det går ud på at finde ud af om man har set sig blind på sit projekt eller om det kan blive til en god forretning.

Alle med er seriøs / professionel tilgang til forummet, kan blive inviteret. Det kræver man er aktiv og vil dele sin viden, idéer, sine idéer til andres idéer og give konstruktiv kritik til de opslag der måtte komme.

Derfor går jeg også stærkt udfra at man ikke "stjæler" andres idéer, men at man måske kunne gå sammen om at få startede op, måske der dannes partnerskab, eller der gøres tjenester for hinanden, for at få skubbet idéen videre til næste fase.

Punkt 2: Det går ud på at hjælpe hinanden videre.

For at få startede op på forummet, har jeg lagt en idé til brainstorm og en idé ind til udvikling - disse er seriøste bud på en evt. forretning. Så hvis du ikke er klar på at udvikle din idé - så lad os prøve at om der kunne komme noget godt af mine. Jeg vil løbenede ligge flere idéer op :)

Vil du være med, så skriv her eller pm.

Nb: Forummet er oprettet på en gratisside, og der er ingen fortjeneste for mig at have det.

Michael  

Fra Køge
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg tænker at jeg lukker for tilmelding når vi har fået omkring 20 - 30 stykker der kunne være med på at deltage i forummet :) . Der er stadigvæk pladser.

Forummet ligger her: http://ide.forums.com/

 

Venlig hilsen

Michael

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)