Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paymill eller Braintree erfaringer

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 88
Fra  Yoink Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Viggo,

Jeg studsede over det samme. Jeg fik aldrig mulighed for at vælge Dankort under opsætning af Paymill for et par måneder siden, og der stod det også som en mulighed. Måske man skal betale ekstra for det, eller muligheden kommer inden længe. 

Mvh Anders 

WWW.YOINK.DK   - VI ELSKER ELEKTRONIK - anders@yoink.dk

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

På nuværende tidspunkt er det visa delen af dankortet de trækker på, og supportere ikke direkte dankort - spurgte dem så sent som en uge siden, og bad dem ændre det på deres side - men det har de vidst ikke fået gjort :D

Meeeen så vidt jeg ved arbejder de på en dankort løsning med en af deres banker på nuværende tidspunkt, skriver til en af dem senere idag.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

På nuværende tidspunkt er det visa delen af dankortet de trækker på, og supportere ikke direkte dankort - spurgte dem så sent som en uge siden, og bad dem ændre det på deres side - men det har de vidst ikke fået gjort :D

Meeeen så vidt jeg ved arbejder de på en dankort løsning med en af deres banker på nuværende tidspunkt, skriver til en af dem senere idag.

Hej Lucas

Tak for svaret. Det bliver spændende at se, om der kommer std. dankort med.

At de supporterer Visa/Dankort  åbner selvfølgelig op for næste spørgsmål :-)  Nogen der ved hvor mange Visa/Dankort og hvor mange rene Dankort der findes ? Hvis andelen af rene Dankort er lille, kunne det alligevel være et udmærket alternativ til Nets/Teller løsninger.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, af egen erfaring - alle ordre vi har haft siden vi startede i august 2012 med Paymill, er der har endnu ikke været én eneste transaktion der var afvist grundet af det var et Dankort, fordi alle har haft enten visa/dankort, visa elektron eller mastercard indtil nu.

Men jeg tror også det kommer ufattelig meget an på hvad målgruppe vi snakker, måske er der en ældre generation rundt omkring der stadig kun ejer et rent Dankort, men vil våge at påstå at langt de fleste ejer et master eller visa - men har oftest tendens til at bruge Dankort når de handler på danske shops eller i butikker (Jeg ved min Mormor gør det, men visa når hun er alle andre steder).

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt en statistik fra 2010, der lød på, at der var 3,1 million Visa/Dankort og 400.000 rene Dankort. Jeg vil tro forskellen er markant større nu, da alle kort blev skiftet til chipkort i 2012 (ca). Her var der nok mange der benyttede sig af lejligheden til at få visa delen med.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til Dankort/Visa-Dankort-debatten, så var vi på Bogforum forleden (med en iZettle, der ikkke tager Dankort), og der havde ALLE kunder vi solgte noget til et VISA-Dankort. Vi oplevede 0% efterspørgsel efter rent Dankort, og der var kunder i flere forskellige aldersgrupper.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen det er jo simpelt - der er ca 6-7% der kun har rene dankort - så den statistik er jo let - man mister max 6-7% hverken mer eller mindre 

Det ændrer så ikke ved at ca 80% af alle nethandler kører via dankort og ikke via visakort - og det har jo udelukkende med prisen at gøre - de store handlende bruger alle - hvis de er danske shops - nets og dankort og dermed bliver så meget som 80% af al handel over nettet kørt over rent dankort (ja visadankort men det er jo rent dankort når det kører over nets  og dermed til det langt lavere dankort gebyr)

Man taber max de 6-7% kunder men betaler også et helt andet gebyr, som kan være fint nok hvis man ikke har ret mange handler

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

jamen det er jo simpelt - der er ca 6-7% der kun har rene dankort - så den statistik er jo let - man mister max 6-7% hverken mer eller mindre 

Det ændrer så ikke ved at ca 80% af alle nethandler kører via dankort og ikke via visakort - og det har jo udelukkende med prisen at gøre - de store handlende bruger alle - hvis de er danske shops - nets og dankort og dermed bliver så meget som 80% af al handel over nettet kørt over rent dankort (ja visadankort men det er jo rent dankort når det kører over nets  og dermed til det langt lavere dankort gebyr)

Man taber max de 6-7% kunder men betaler også et helt andet gebyr, som kan være fint nok hvis man ikke har ret mange handler

vh John H

Jeg har personligt aldrig forstået problematikken i lidt højere gebyr, hvis dette er hvad der vælter ens virksomhed (Ja, hvis du har en virksomhed der har for mange hundrede tusinde kroner om dagen, kan det være ret mange penge) - men personligt, har jeg virkelig ingen problem med at betale 2.95% i gebyr, eller hvad det end koster, det er jo kun 29500 kr per 1 million i omsætning, ik så slemt igen Big Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

det er jo en smagssag - Mange skal være glade for at holde en helt ren fortjeneste på 10% på varer efter alle omk (check regnskaber og se de som viser oms  de skal være glade for 10% ofte) - så 2,9% er vel ikke så lidt, men smagssag - 29.500 eller måske 5.000 gør nu for mig en forskel trods alt (og så ofte jo 2,9% plus 1.50 kr (30 C) per handel oven i - og er man heldig - 1% veksle gebyr Smile

Det er jo til at regne sig til, hvornår det betaler sig med dankort og hvornår det ikke gør med www.kortgebyr.dk - og jeg tror nu nok man når fordelen ved dankort længe inden en mio i oms

vh John 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan fungere disse to betaling systemer ? Er det ligesom ewire? Eller hvordan

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)