Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Implementering af Paypal Ekspress på Shopify shop

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Fra  Himmelblaa.dk // Bluehorizon.dk Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise Krohn :

Hej Gösta,

Smukt. Så ser det rigtigt ud. TUSIND tak for hjælpen :D 

Det var da så lidt. I øvrigt flot shop og posters. Held og lykke med den.

Fra København
Tilmeldt 3. May 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :) 

Rigtig god aften. 

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise Krohn :
Så ser det rigtigt ud.

Måske har jeg misforstået dig, men du skal jo stadigvæk oprette en Paypal konto som kunde, og du skal stadigvæk indtaste en adgangskode to gange.

Det er mig som har oprettet et testkøb som Erik Larsen :-)

VH Finn

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Fra  Himmelblaa.dk // Bluehorizon.dk Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Finn Bennetsen:

Louise Krohn :
Så ser det rigtigt ud.

Måske har jeg misforstået dig, men du skal jo stadigvæk oprette en Paypal konto som kunde, og du skal stadigvæk indtaste en adgangskode to gange.

Det er mig som har oprettet et testkøb som Erik Larsen :-)

VH Finn

Ja, man er nu (det var man ikke for en måned siden) tvunget til at oprettet konto hos paypal, og hvis man har brugt ens email eller kort før på paypal skal man kunne huske koden til sin paypal konto. Så nu skal man lave en konto eller selvfølgelig logge ind med sin paypal oplysninger. Det er ikke noget der hjælper på konverteringen, og jeg kan tydeligt mærke et fald i omsætning efter de har lavet det nummer. Jeg leder også efter en alternativ nets/teller løsning, som jeg har min anden scannet webshop www.bluehorizon.dk

Fra København
Tilmeldt 3. May 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej FInn, 

Du har bestemt ikke misforstået noget. Jeg fik vidst bare ikke forklaret mig helt klart. Faktisk bestod mit problem af to punkter:

1)  jeg ville gerne have siden med kundeoplysninger frem som det første ved checkout (før man nåede til Paypal) og

2) implementere muligheden for at betale med Paypal uden at oprette en konto. 

Så egentlig har jeg jo  - som du skriver - ikke løst problemet helt. Men jeg kan forstå, at det vidst ikke længere er muligt for kunder at checke ud uden at oprette en konto først. For mig at se kan dette tydeligvis give et fald i salget - så jeg må også prøve at finde et alternativ til Paypal når jeg er kommet lidt mere i gang.

 

Fra København
Tilmeldt 3. May 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Gösta Jørgensen:
Så nu skal man lave en konto eller selvfølgelig logge ind med sin paypal oplysninger. Det er ikke noget der hjælper på konverteringen, og jeg kan tydeligt mærke et fald i omsætning efter de har lavet det nummer.

Det kan helt sikkert mærkes på konverteringen - så jeg må også lede efter et alternativ på længere sigt. Hvis du finder et godt alternativ må du meget gerne give tippet videre. Nets må blive min sidste udvej, men da det er en af de dyrere løsninger ville jeg gerne trække den så lang tid som muligt.

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Fra  Himmelblaa.dk // Bluehorizon.dk Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise Krohn :

Det kan helt sikkert mærkes på konverteringen - så jeg må også lede efter et alternativ på længere sigt. Hvis du finder et godt alternativ må du meget gerne give tippet videre.

Jeg er gået videre med Braintree som er en afdeling af paypal. Det fungere ret godt, så jeg afventer lige et par svar fra dem inden jeg opretter mig.

Man kan oprette en Braintree sandbox til at teste lidt.

Det er næsten samme pris som paypal, men det fungere bare som almindelig betalingsgateway. Dvs. ingen konto-oprettelse og hjernedøde koder man ikke kan huske ved checkout. Og så er det integreret i shopify.

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Fra  Himmelblaa.dk // Bluehorizon.dk Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise Krohn :

Hvis du finder et godt alternativ må du meget gerne give tippet videre.

Hej Louise

Jeg har nu fået mig en aftale med Briantree, og det virker ret godt. Hvis du vil læse lidt om hvad jeg gjorde kan du kigge på den her tråd:

http://www.amino.dk/forums/t/231815.aspx#1517660

En anden bruger har også beskrevet paymill som var mit andet alternativ.

Mvh Gösta

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)