Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny udviklet hjemmeside!

Side 5 ud af 7 (70 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

R.L. :

Video præsentation ville være SÅ cool!
Kan anbefale Peter Bjerke ( www.peterbjerke.dk ) til det video tekniske hvis i mangler en.

Kunne være fedt at se processen.

...men til da, ville jeg fjerne teksten der viser at der kommer en video...

på forsiden, bør der være konsekvens i de små produktbilleder. Enten skal de alle tages lige fra (og så skal jeres tekst ikke stå hen over det blanke emblem (måske man kunne rykke teksten ned, så den lå i nederste 1/3, eller noget)) eller også skal de tages som billedet i midten

på siden http://munz.dk/pages/forhandlere ville jeg fjerne telefonen, da jeg ikke mener den harmonerer med jeres ellers stilrene side / lækre produkt. 

Og så oplever jeg, når jeg besøger jeres side fra iPad (har ikke prøvet andre enheder), at overskriften forsvinder på alle sider (se vedhæftede). 

Som andre også skriver, så understøtter jeres hjemmeside 100% det eksklusive produkt. 

Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Paw Jeppesen! :)

Tak for din besvarelse og det vil vi selvfølgelig kigge nærmere på!

Mvh, Munz (Simon)  

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er der smidt en ordre - glæder mig til at modtage produktet, og skal nok lige opdatere i denne tråd når det er modtaget :D

Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DrupalEksperten! :)

Først vil jeg sige mange tak for din bestilling! Vi håber du vil nyde godt af produktet og at det levere op til dine forventninger.

Mvh, Munz (Simon) 

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 141
Fra  www.kulturkrukken.dk Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kiggede lige på denne side:

"Her en video som viser dele af fremstillingen af vores Munz iPhone dock.

Munz dock er et håndlavet accessory til Apple iPhone. Docken er fremstillet af naturligt træ, og får derved et helt specielt look, som ikke kan laves uden brug af naturlige materialer. Hver eneste dock vil have et helt unikt mønster af træårer, så ingen dock vil være helt magen til en anden. Du får på den måde virkelig en "One of a kind" iPhone dock. Vi forhandler i øjeblikket vores docks i to træsorter; En i Mørkt oliebehandlet mahognitræ og en i lys ahorntræ. Disse to typer står i direkte kontrast til hinanden, og passer begge til hver farve af iPhone. 

Nyd kvaliteten af et "Handmade in Denmark" Produkt."

Undskyld - er fræk nok til at foreslå dette sprogtjek:

"Oplev det i denne video, hvordan vi fremstiller en Munz iPhone-dock.

En Munz-dock er en håndlavet accessory til Apple iPhone. Den fremstilles af ægte træ af vores snedker på Fyn og har derfor et helt særligt touch, som kun opnås når en dygtig håndværker arbejder med naturlige materialer. Ingen dock er ens, da træets årer giver hver eneste enhed sit helt personlige udtryk. Du får på den måde virkelig et ’one of a kind’ iPhone-produkt, som indtil videre kan leveres i to elegante træsorter: mørk oliebehandlet mahognitræ og lys ahorntræ. Begge træsorter matcher iPhones farvepalet.

Nyd synet og kvaliteten af et ‘Handmade in Denmark’-produkt."

Held og lykke med dock'en!

Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Garamond!

Mange tak for dit opslag, det kan vi godt bruge til noget!

Forsat go' dag :)

Mvh, Munz (Simon) 

Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

OP

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 6
Fra  EGAARD Designs Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed hjemmeside, virkelig flot, og et fantastisk produkt! Held og lykke!

Vedr. design; nogle lille twist du kunne afprøve;

- Jeg ville prøve at fjerne linjen som skiller "main" siden og "footer". 

- Farven i footer er lidt rød, jeg ville personligt ændre til solid grå farve, men det kan være at denne farve passer ind i jeres corporate brand.

- Til buttons ville jeg benytte en lys tekst farve - f.eks "Tilmeld" nederst på siden, ville jeg ændre tekstfarven til hvid.

Kun nogle ideer, igen, fed hjemmeside!

Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troinx!

Mange tak for din respons, vi vil kigge nærmer på dine forslag.

Mvh, Munz (Simon) 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Rinberg:
Vi vil gerne høre lidt om jeres mening?

Jeg vil meget gerne se jeres produkter blive " håndlavet " For synes egentlig det er ret nemt at se de er lavet på en maskine. Men har i en video der viser noget andet er det da mærkeligt i ikke viser den frem ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 5 ud af 7 (70 indlæg)