Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-firma eller Google Adwords??

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2209
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

3000 kroner plus moms - men for hvad? Tjek af hjemmeside? Formentlig ikke linkbuilding - eller? 

Jeg vil sige det sådan: Hvis du ikke er 100 % sikker på, at shoppen er sat rigtigt op osv., er tjek af shoppen et absolut must, fordi det vil ødelægge dit eget SEO-arbejde, hvis der er tekniske fejl. 

Dermed også sagt, at du selv skal i gang med nyhedsbrev, sociale medier, linkbuilding osv. Du kan selvfølgelig betale dig fra noget af det, men når budgettet er lille, skal du bruge alle muligheder for gratis markedsføring - og med gratis mener jeg markedsføring, som "kun" eller næsten kun koster din tid. 

AdWords kan også være fint, men som jeg ser det, er det allervigtigste, at du selv får en forståelse for markedsføring, går i gang eller finder ud af, hvad du kan betale dig fra. 

Der er desværre alt for mange af os iværksættere, der tror, at det er nok at have lave priser og være fagligt dygtige. Men der skal også markedsføring til ;)

Se gerne mit blogindlæg om markedsføring for begyndere.

Tekstforfatter, korrekturlæser, cand.mag., specialist i Emotionelle Kundetyper

Få en rådgivning for 0 kroner her.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2209
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os nu sige, du lå nummer 1 på side 1 på fx "ammetøj". Er det så nok - måske. Men selvom du ikke ligger godt nu, kan du altså dels styrke chancen for at komme højere op betydeligt ved at blogge om ammetøj, plus at du styrker chancen for, at mødrene synes godt om din shop, når de endelig kommer derind.

Se sådan på det: Det er stort, hvis folk køber noget. Men de, der fx finder et godt råd om ammetøj på din side og går igen, hjælper også din shop. Google registrerer, at det er populært at besøge dig, og det hjælper dig højere op, hvor pengene og opmærksomheden er.

Tekstforfatter, korrekturlæser, cand.mag., specialist i Emotionelle Kundetyper

Få en rådgivning for 0 kroner her.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)