Hej Jeg har haft et samarbejde med Miinto, som jeg har opsagt korrekt i henhold til indgået kontrakt mellem Miinto og mit daværende firma. Opsagt med udløb 31. december 2013. Problemet er Miinto bliver ved med at fremsende faktura hver måned, og jeg har samtidig ikke fået mit tilgodehavende. Jeg fik første faktura januar 2014 som jeg omgående gjorde indsigelse mod, og fremsendte dels opsigelse, dels bekræftelse fra Miinto på opsigelsen var modtaget. Fik herefter besked på at jeg vil blive kontaktet per telefon. Det skete ikke, istedet har jeg hver måned fået tilsendt faktura med påløbne gebyrer m.v, og har gjort indsigelse hver gang. Det er nu endelig lykkedes at komme i kontakt med Miinto, og nu har de en hel ny procedure for indsigelse mod fakturaer som jeg skal benytte, men er ærlig talt uendelig træt af al den korrespondance. - Skal jeg rette mig efter Miintos ændrede regler til trods for de først er trådt i kraft, efter mit kontraktudløb? På forhånd tak. |
dommere elsker jo dokumentation, men jeg forstår godt det er trættende hver måned
Jeg ville sikre mig at de modtog (email bekræftelse eller afsender kvittering i snail mail) et endeligt brev der forklarer situationen og hvor du skriver, at de nu må forklare hvorfor de fremsender fakturaer lang tid efter din opsigelse og deres bekræftelse på dennes modtagelse. I fald du ikke omg. hører fra dem med bekræftelse på at din opsigelse er i kraft, vil du se dig nødsaget til blot at ignorerer fremtidige fakturaer.
Som nævnt - dommere elsker orden og har du kræfter kan du jo forsat maile at den faktura du har modtaget ikke er godkendt og ikke betales.
Du skal jo være sikker i at der ikke er regler om ex 1 års opsigelse eller andet
vh John H