Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop tjek af jer!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, Butchers :-)

Det fremgår ikke tydeligt, at det er producenterne bag sandalerne (som jeg faktisk troede var jer), der sælger til de andre storbyer. Det giver en lidt flad fornemmelse at kaste de navne på bordet, når man umiddelbart ikke kan finde noget til at supporte den påstand. Hvis jeg er i tvivl, så er der sikkert flere andre, der også er. 

I behøver ikke nødvendigvis have det stående med store bogstaver på forsiden, men måske lave en henvisning til en underside, der forklarer som du har gjort. Så kan kunden i det mindste se, at hvis han/hun vil have uddybbende forklaring, så er det muligt. Og den detalje er nok til at mange vil vise jer tillid fra starten af.

Det er i hvert fald min mening :-) Og jeg hilser!

Tilmeldt 9. Jun 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Skide godt :-) og tak - og god træning!

P

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Osmania: Fremhæv jeres betalingsmuligheder evt. ? 

Det kunne både gøres ved at tilføje alle betalingskort i toppen, eller placerer dem et sted i bunden tydeligt :)

Ellers ganske fornuftig side :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 9. Jun 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Jimmy :-) Vi har ikke kort endnu, men det er på trapperne!

god sommer.

P

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

For det første, hvad er det så du gerne vil have kommentarer til? Billedernes kvalitet? Indholdet på siden? Det kan da ikke være designet, fordi så kunne du lige såvel have skrevet et indlæg inden du købte temaet http://buler.premiumcoding.com/ om du synes at dette ville passe til en side der sælger sandaler :)

Med det sagt...

Jeg synes desværre ofte man ser at folk placerer sliders i toppen som ikke har en egentligt værdi i forhold til at lave salg.

Lad os sige at din første slider var "10% på udvalgte produkter lige nu", så gav det mere mening at have en slider placeret i toppen, da dette ville kunne få folk til at klikke herpå, hvorefter de kom ind på oversigten med produkter til 10%.

Men at den første information man får er "Håndlavede lædersandaler til mænd og kvinder", og den næste "Håndlavet af 3 brødre, kvalitetsvaremærke i tyrkiet" - synes jeg ikke (personligt) er relevant.

Hvis jeg kom ind på siden ville jeg heller have at navigationen til den sektion jeg skulle i blev smidt i hovedet på mig med det samme.

Nu har du jo kun 2 kategorier (til mænd og kvinder), så den ligger vidst lige til højrebenet at få lagt 2 lækre "knapper/billeder" ind over slideren hvor der står "Sandaler til mænd" i den ene, og "Sandaler til kvinder" i den anden.

På denne måde får du ledt personen ind på oversigten over netop det de rent faktisk kom efter. Om det så ikke er i den besøgendes smag de produkter du sælger er jo en helt anden sag. Men personligt så jeg gerne at man hurtigere blev ledt ind i den rette sektion uden for meget kiggen rundt på siden.

En helt anden ting som jeg synes var lidt underligt er at du skriver på dansk "Gratis fragt i Danmark", men derunder "Shipping outside Denmark (within EU) 10€" altså på engelsk. Men det er den ENESTE engelske tekst på siden? Antager du at folk der ikke kan læse "Shipping outside Denmark (within EU) 10€" på engelsk godt kan de andre tekster, men bare ikke lige denne? - Håber du kan se hvor jeg vil hen med det.

Alternativet er jo at du får multisprog på siden, dette ville virke mere logisk.

Med alt dette sagt så er temaet "buler" jo som det er og det har du ikke gjort meget ved - så det er jo i alt sin ret fint nok :)

Tilmeldt 9. Jun 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

DrupalEksperten:

For det første, hvad er det så du gerne vil have kommentarer til? Billedernes kvalitet? Indholdet på siden? Det kan da ikke være designet, fordi så kunne du lige såvel have skrevet et indlæg inden du købte temaet http://buler.premiumcoding.com/ om du synes at dette ville passe til en side der sælger sandaler :)

Med det sagt...

Jeg synes desværre ofte man ser at folk placerer sliders i toppen som ikke har en egentligt værdi i forhold til at lave salg.

Lad os sige at din første slider var "10% på udvalgte produkter lige nu", så gav det mere mening at have en slider placeret i toppen, da dette ville kunne få folk til at klikke herpå, hvorefter de kom ind på oversigten med produkter til 10%.

Men at den første information man får er "Håndlavede lædersandaler til mænd og kvinder", og den næste "Håndlavet af 3 brødre, kvalitetsvaremærke i tyrkiet" - synes jeg ikke (personligt) er relevant.

Hvis jeg kom ind på siden ville jeg heller have at navigationen til den sektion jeg skulle i blev smidt i hovedet på mig med det samme.

Nu har du jo kun 2 kategorier (til mænd og kvinder), så den ligger vidst lige til højrebenet at få lagt 2 lækre "knapper/billeder" ind over slideren hvor der står "Sandaler til mænd" i den ene, og "Sandaler til kvinder" i den anden.

På denne måde får du ledt personen ind på oversigten over netop det de rent faktisk kom efter. Om det så ikke er i den besøgendes smag de produkter du sælger er jo en helt anden sag. Men personligt så jeg gerne at man hurtigere blev ledt ind i den rette sektion uden for meget kiggen rundt på siden.

En helt anden ting som jeg synes var lidt underligt er at du skriver på dansk "Gratis fragt i Danmark", men derunder "Shipping outside Denmark (within EU) 10€" altså på engelsk. Men det er den ENESTE engelske tekst på siden? Antager du at folk der ikke kan læse "Shipping outside Denmark (within EU) 10€" på engelsk godt kan de andre tekster, men bare ikke lige denne? - Håber du kan se hvor jeg vil hen med det.

Alternativet er jo at du får multisprog på siden, dette ville virke mere logisk.

Med alt dette sagt så er temaet "buler" jo som det er og det har du ikke gjort meget ved - så det er jo i alt sin ret fint nok :)

Kære DrupalEkspert.

Jeg har arbejdet i mediebranchen i mange år, og har arbejdet i rigtig mange grupper, hvor vi har skabt ideer, arbejdet kreativt målrettet, og med et bestemt formål og givet hinanden kritik, både på godt og ondt.Jeg har dog aldrig oplevet så negativ en nedgørende tone som jeg møder her. Ikke alle svarer med arrogance, men jeg synes lige netop du DrupalEkspert, har en meget underlig indgangsvinkel. Går ikke ud fra du ville svare mig sådan i virkeligheden - face to face - i givet fald vilel du ikke have mange chancer i erhvervslivet, eller i sociale sammenkomster!

Jeg vil sige at jeg er ret ny i denne webshop branche, men det slår mig hvordan der hviler en lidt forarget og negativ tone over disse fora. Det er egentlig mærkeligt? Vi skal vel hjælpe hinanden, og give konstruktiv kritik, og ikke nedgøre hinanden? Jeg synes dit svar DrupalEkspert er ret underligt, og virker som om du synes jeg mildets talt er en klaphat der ikke fatter en brik.

1) Jeg spørger netop IKKE specifikt efter kritikpunkter, da jeg gerne vil have en "over all" kritik af siden. Det kan andre finde ud af - ikke du!

2) Ja - jeg synes http://buler.premiumcoding.com/ passer perfekt, ellers havde jeg ikke valgt det, efter at kigget mange mange temaer igennem. Du synes det så åbenbart ikke - men uddyber det ikke engang. Du synes derimod det er vigtigt at få skrevet at du kan gennemskue temaet - øhhh - hvorfor er det vigtigt? Og du kender tilsyneladende ikke temaet overhovedet - i givet fald ville du kunne se, og observere at der er lavert RIGTIG meget css arbejde i det. Så jo der er gjort meget ved det. Tjek op på det en anden gang. Og jeg ved der er rigtig mange her, der ikke kan lave een eneste ændring i deres temaer, i hvert fald på css niveau - hvorfor skal det hånes og nedgøres? Hav dog respekt for at folk kaster sig ud i deres drømme  end at være skdie smart fordi man SELV kan programmere! Come on!

3) Med hensyn til den engelske tekst i "Shipping outside Denmark" - så har jeg flere kunder fra udlandet allerede. Det har skaffet mig 3 kunder. Ikke meget, men nok til de har ulejliget sig med at overføre penge via "swift" - og har dermed skabt en, omend lille, ekstra omsætning. Du spørger om jeg antager at folk kan læse "shipping..." også kan læse de danske sider? Nogle få kan, men det relevante er at din formulering er stupid og nedladende. Det synes jeg ikke vi behøver i dette forum.

Jeg synes du har andre ganske fine betragtninger, og dem er jeg glade for, men om jeg forstår, at der skal være en nedladende tone over for folk som jeg, der dybest set bare lægger hjerteblod ud for at blive klogere? Tænk i hvert fald over det. Du virker til at have styr på tingene, være dygtig og have indsigt og erfaring - hvor kunne du dog øse ud af dine erfaringer på en meget mere positiv måde. Husk vi er mange ny opstartere - og som sagt - ligger der ugers arbejde bag vores ideer. det synes jeg fortjener en anderledes respekt i netop Amino! Janteloven lever, og som iværksætter skal man stå mål til meget - herinde havde jeg håbet der var et frirum og meste af alt: En fælles forståelse, og KONSTRUKTIV kritik!

Vh

Preben Lorentzen

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)