Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop tjek af jer!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 9. Jun 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Har I kommentarer til denne side?

www.osmania.dk

Vil gerne have kritik, og også gerne hævet min konvertering :-)Trafik er der masser...

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige det første jeg lagde mærke til var at det virker til at siden loader ret langsomt (Billeder/Slide) - Er dette bare ved mig ? ...

Derudover ligger i trods alt også i den dyre ende af pris skalaen, personligt kender jeg ingen i min omgangs kreds der lige kunne være købere - Måske prisen kan være med til en lidt lavere konvetering.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes der er mangler noget indhold ned i bunden af siden.

Det vil sige, jeg synes den er meget tom og kedelig.

jeg forstår ikke helt hvor du vil hen, vil du arbejde på dansk eller et andet sprog???

Tilmeldt 9. Jun 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Øhhh dansk? Hvad mener du?

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes faktisk din hjemmeside ser ganske fornuftig ud. Man får hurtigt indtryk af hvad I sælger og det er gode produktfotos. At jeg så kender Rebbie, som du bruger er bare meget spøjst - jeg arbejder endda dér hvor du har skudt videoen af hende :-)

En anden ting er, at hvis I skriver kendte navne som Kate Moss og Zeta-Jones, så skal I sat** også kunne bakke det op med noget yderst håndgribeligt - ellers fremstår I ikke særligt pålidelige.

Derudover så mangler jeg et 'om os' afsnit. Hvem er I? Hvorfor laver I sandaler? Hvilke butikker sælger I til i disse eksklusive byer som I nævner? Der er mange spørgsmål, som man umiddelbart ikke får besvaret og det vækker stor mistillid blandt købere. 

Held og lykke med det!

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Piilgard Nielsen:
Derudover så mangler jeg et 'om os' afsnit. Hvem er I? Hvorfor laver I sandaler? Hvilke butikker sælger I til i disse eksklusive byer som I nævner? Der er mange spørgsmål, som man umiddelbart ikke får besvaret og det vækker stor mistillid blandt købere. 

En del af disse ting er umildbart under "Om sandalerne"

http://www.osmania-shop.com/om-sandalerne/

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:
En del af disse ting er umildbart under "Om sandalerne"

Beklager, det er min fejl! Se bort fra ovenstående. Det andet mener jeg dog stadig :-)

Tilmeldt 9. Jun 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 7 person

Kære Jesper.

Vi to kommer vist fra meget forskellige verdener. Vil gerne frabede mig flere gode råd fra dig :-) med al respekt!

Tilmeldt 9. Jun 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis - nå det er sgu da meget sjovt :-) Butchers - går jeg ud fra?

Vi importerer sandaler fra Tyrkiet, og dem der laver sandalerne eksporterer også til de andre byer. Vi har ikke noget med de andre butikker at gøre. Dog ved vi at de nævnte damer har købt sandalerne i New York :-) Mener du det er så slemt at nævne uden noget håndgribeligt?

Men tak for super konstruktiv feed back! Og Hils rebbie!

P

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)