Hej Folkens. Jeg har endelig fået troen på at min webshop kan gå i luften her inden længe. Det eneste jeg nu mangler er at få svar fra NETS på hvorfor pengene fra min testordre i april måned endnu ikke er kommet ind. Så her i sidste uge skrev jeg en rigtig fin mail til NETS, for at høre hvad der kunne være galt, og de sender dette til mig: ''Kære Carsten Nielsen Tak for din henvendelse. Jeg er kommet frem til at det drejer sig om forretningsnr. xxxxxxx, men kan ikke se nogle transaktioner fra de datoer du skriver. Har du mulighed for at vedhæfte et skærmbilled af transaktionerne fra quickpay.'' Så nu tænkte jeg, selvfølgelig kan jeg da det peace of cake. Så f***me om det ikke viser sig at mailen man skal besvare ikke virker. Og man kan ikke vedhæfte ting inde i NETS mail system på deres hjemmeside. Har i oplevet noget i den retning? og hvad gjorde i? Det skal siges jeg bruger Quickpay, hvis i har nogen løsninger til mig. :) Mvh Carsten Nielsen |
Med fare for at spørge dumt, så er det vel ikke fordi din betalingsgateway køre i testmode og dermed aldrig kommer frem til NETS?