Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kurv til simpel webshop uden betalingscheckout

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har en kammerat som har kontaktet mig da hans firma skal have lavet en mindre webshop, men da det er en meget smal niche, med en meget lille målgruppe vil de ikke have en betalingsløsning. De vil i stedet have en kurv, hvor de valgte varer bliver sendt som en bestillingsliste til firmaet hvorefter de sender en regning til kunden.

Jeg har ikke selv lavet en webshop før, men tænkte det ikke kan være rigtig besværligt når der ikke skal en betalingsløsning på. Hvad mener i? Og har i eventuelt en løsning som ville være nem at implementerer i WordPress?

På forhånd tak!

Anton

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er forholdsvis simpelt at lave i Magento - man kan evt. bare sætte shoppen til kun at køre med faktura/bankoverførsel, det er sådan set standard i systemet.

Tilmeldt 9. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Er Magento nemt at komme igang med? Kiggede lige på deres website og synes de har en masse produkter, men ikke rigtig noget der kan forklares med en kort sætning.

Problemet er at de er ude efter at få lavet noget meget simpelt og helst ikke særligt dyrt. Jeg har bare lovet ham at undersøge om det er noget jeg kan gøre simpelt, godt og hurtigt, da jeg også har et andet job ved siden af. Og hvis ikke det kan lade sig gøre, så kan de selvfølgelig få en anden til at lave det.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen hvad er besværligt? :) Det er jo ret relativt. Vi leverer en dansk guide med, hvor der står hvordan man oprettet produkter m.v. så det er ikke specielt indviklet. Til gengæld skal man betale hele 1.495,- for shop med design, serverplads og emailadresser.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Det er forholdsvis simpelt at lave i Magento - man kan evt. bare sætte shoppen til kun at køre med faktura/bankoverførsel, det er sådan set standard i systemet.

Samme i Shopify. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)