Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Muligheder når ip adresse antyder snyd? - webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

I nat har jeg haft 2 bestillinger fra samme person med 2 timers mellemrum. Navn og adr. er den samme og stemmer overens med oplysninger på Krak, men mailadresserne er vidt forskellige. Varerne er bestilt i en med et udenlandsk klingende navn, og den ene bestilling er med en mailadresse med et ærkedansk navn.

Herudover så har jeg prøvet at spore i.p. adressen (som er forskellig ved de 2 bestillinger) Den viser at personen sidder i Schweiz.

Lugter den? Har jeg andre muligheder end at bede kunden om at betale kontakt ved afhentning? 

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nå det var fusk - kortet er meldt stjålet her til morgen.

Puha - nogen gange er det godt at være obs på ting der virker mistænkelige Smile

Hilsen Morten

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2666
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers havde du vel også den simple mulighed at skrive til vedkommende - og lade ham bekræfte købet og leveringsadressen -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:

Ellers havde du vel også den simple mulighed at skrive til vedkommende - og lade ham bekræfte købet og leveringsadressen -


Tjoo.... men er det en der har købt med et stjålet kort, mon så ikke han bare vil bekræfte? Jeg har jo kun de oplysninger der er givet under bestillingen. Jeg aner ikke hvem der ejer kreditkortet der er brugt.

Men personen er ikke for skarp. Han har bestilt med et navn og adresse som kan bekræftes på Krak.

Nå men jeg nåede jo heldigvis at opdage det i tide, så nu er handlerne annulleret og alle oplysningerne overgivet til Nets. Pyha - det var alligevel 10K der stod på spil.... 

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)