Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tysk oversættelse

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er i aften, at der bliver spillet 1. rundes (for mig) mest spændende og nervepirrende kamp. Tyskland møder Portugal og jeg regner med, at Tyskland kører hen over portugiserne og vinder 3-0. 

Jeg sidder i særdeles godt humør her på sofaen og tænker, at et specielt godt tilbud er på sin plads, hvis Tyskland vinder denne svære gruppekamp. Ryger der 3 point på Tysklands konto, så oversætter jeg din hjemmeside eller anden form for tekst til 37 øre per ord eksklusiv moms. Tilbuddet gælder dog ikke juridiske eller meget udfordrende tekster. 

37 øre ekskl. moms per ord er muligvis det bedste tilbud til tyske tekster, der nogensinde er blevet givet her i Danmark (uden at have undersøgt det empirisk), så det handler om at slå til nu. 

Kvaliteten skal som altid selvfølgelig også være god, for hvad skal man bruge tyske tekster i dårlig kvalitet til? Jeg garanterer dig en forrygende kvalitet - mine referencer kan du se her: www.gogermany.dk/referencer. 

Tilbuddet gælder til lørdag den 21. juni klokken 21, hvor "Die Nationalelf" skal igang mod Ghana. 

Du er mere end velkommen til at skrive til mig på kontakt(a)gogermany.dk eller her på Amino.

Go Germany!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)