Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er disse t-shirts overpris?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen derude!

Nu vil jeg gerne be om jeres ærlige og jeg mener kun ÆRLIGE mening omkring disse t-shirt's er det for meget, at folk skal ofre 200,- på en af disse (www.abov.dk)?

Alt kritik og besvarelse er hjælpsomt!

Vh Frederik

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Apr 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

200 kr er ok pris for en t-shirt. 

Men hvis jeg skal give konstruktiv feedback, så synes jeg, at der mangler en slags historie bag t-shirten. Hvorfor lige en giraf? Man kan jo få mange fede t-shirts, så mangler en grund til at købe den.

Men hvis du markedsføre den korrekt så tænker jeg at der er gode chancer for at få den solgt. 

Jeg kan ikke komme med så meget andet feedback. Jeg ved ikke om jeg er din målgruppe, men jeg som 30 årig med barn og uddannelse ville hellere købe en t-shirt til min kæreste fra et mærke jeg kender. Eller en butik jeg kender. Jeg holder af kvalitet, og vil gerne sikre mig det, når jeg vælger tøj. 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Både ja og nej, det er en svær branche du er komme i og der er mange om budet, hvis man ser på hvad man kan få for 200kr og hvordan det ser ud i forhold til dit produkt så ja det er for dyrt men hvis man viste hvad der er lagt i af arbejde.
T-shirt med eget logo i nakken
Opsætning af lomme med et lækkert broderi på så er svaret nej de er ikke for dyre.
Jeg ville nok ændre navnet på t-shirt til noget hvor i får meddelt er broderi og ikke tryk da det nu en gang holder bedre og er dyre at købe

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fede svar ! :) 

Så du mener f.eks.

T-shirt med broderet giraf ville virke bedre end bare t-shirt ? :)

Vh Frederik 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Apr 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, kan se I forklarer hvorfor det er giraffen i "om os" kategorien.

I forhold til det, så tror jeg det vil gavne jer, at omformulere det I har skrevet I "om os". Det er meget kludret formuleret. Kig på det grammatiske, og overvej om I måske skal være lidt mere konkrete. Jeg ved godt, det ikke er det I efterspørger at få konstruktiv kritik på... men jeg tror, det vil gøre en forskel for jeres webshops succes, så håber det er ok.

Mit bud vil se sådan ud. Har indsat mine input i parentes: 

"Navnet på mærket er abov, men udtales som det engelske ord above. Mærket blev startet i 2014. Vi har drømme om, at ramme den danske befolkning på bedst mulige måde (hvordan). Abov vil gøre alt for, at yde den bedst mulige service (skrive evt. hvordan) og levere (r) en t-shirt (komma)som skiller sig meget ud i forhold til de t-shirts (komma) der ellers er på markedet (synes ikke, de tshirts i har, skiller sig nok ud, hvis det er det, der er jeres mål).

Giraffen er valgt da den symboliserer: Dynamik, fremsynet og visioner. Det er dét (komma) vi vil vise den danske modeverden.

Vores T-shirts er af høj kvalitet og lækker pasform (punktum) udover det, er det et unikt design (på hvilken måde?). Service er en vigtig faktor, hvis ikke DET vigtigste som vi mener en kunde kan modtage (omformulere denne sætning). Vi vil garantere, at alle vores kunder får den bedst mulige service. (slet punktum. Indsæt komma) Og levere varerne inden for 48 timer. Vores t-shirts er lavet i begrænset mængder (komma) da vi mener, at t-shirten skal være noget unikt, da den er anderledes (komma) og udstråler noget (komma) som ikke er set før.

J

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Super super fedt! 

Du har ret i, at det spiller en vigtig faktorer jeg sætter utrolig meget pris på du har gidet taget tid til, at rette det! :)

Vh Frederik Larsen

Super god stil!! :)  

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Apr 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt... det er kun gjort hurtigt, så få lige en bekendt til at gå det igennem. Smile

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Sætter jeg utrolig stor pris på! :) 

Vh Frederik 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting jeg faldte over var denne her:

" Vores t-shirts er lavet i begrænset mængder da vi mener,"

Hvad er præcis begrænset mængder ? - Det virker til at være et salgs argument, men det hjælper i mine øjne intet, når jeg som kunde ikke aner om i producere 100 eller 10.000 af hver.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er super glad for i går i dybden og finder det jeg skal rette så jeg har noget, at arbejde med ! :) 

Tusind tak!! :)

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)