Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at opstarte flere restauranter

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 15. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amin bruger...

Jeg står i en utrolig svær situation,  jeg har li pt 4 restauranter og jeg ved ikke hvordan jeg tager det næste skridt, jeg vil gerne have flere restauranter, men ved ikke hvad jeg skal ansatte, om det er en bogholder eller en marketingschef eller.? Hvem kan hjælpe.? Hvem kan hjælpe mig med at lave en forretningsplan for hvad jeg skal ansatte.?

Jeg vil være rigtig glad, hvis i kunne komme med nogle ideer til hvem jeg evt kunne komme i kontakt med så jeg kan lave en forretningsplan.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Du har 4 restauranter, men du ved ikke hvordan du tager skridtet til den 5.?
Du ved ikke hvad eller hvem du skal ansætte, og du har ikke nogen forretningsplan m.v.?
Du er en spøjs fætter! :)

Anyways.. Back to topic.. TheVIEW kan hjælpe dig videre, men de koster selvfølgeligt penge at sparre med dem! 

Tilmeldt 15. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Når jeg siger forretningsplan, er det omkring hvordan jeg f struktur ind omkring restauranter, målsætning er 20 restaurant og f at nå det resultat, skal firmaet udvikles fra hverdag der går, at du lige frem svar på sådan en flabet måde viser ligesom hvor langt du er i dit liv.. Ta dig sammen tak.



Tilmeldt 15. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan ikke bruge det du skriver Ronnie, det er bedre at du slet ikke skriver, sted f at lukke sådan noget lort ud.! Det er virkelig tomt ! Så brug dit råd og ide til dig selv tak:! Jeg er langt nok i mit liv og i mit firma, til at få rådgivning fra en person som dig.!

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg tror ikke Amino er stedet for dig, sådan som du skriver eller tiltaler folk :)

Jeg skrev nu ikke for at virke nedladende eller hvad du nu insinuere, jeg undrer mig blot over det du skriver i forhold til hvad du har, det du vil, og det du mangler.

Dog igen, kontakt TheVIEW, de er knald dygtige, og held og lykke frem over med dine restauranter.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Poul,

I would like to hear from you - http://phillip-dyhr-hobbs.com/ 

I have some things I would like to discuss with you regarding systems and procedures that could help

Hvis du føler til hold tilbage pga. det engelske sprog, skal du vide at jeg FORSTÅR ALT DANSK. 
Jeg har blot valgt at skrive på mit modersmål, for at udtrykke mig bedst.
Jeg glæder mig til at høre fra dig :)

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Styre du selv alle sammen, eller har du en bestyre eller forpagter til hver? Super ide med at åbne flere.

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poul,

Jeg har en stor og bred viden indenfor restaurations branchen. Hvis du vil have noget gratis sparring, så smid mig en mail på kontakt@fastweb.dk

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Tilmeldt 28. Sep 12
Indlæg ialt: 78
Fra  They Did They Did IT Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

poulhansen:

Hej Amin bruger...

Jeg står i en utrolig svær situation,  jeg har li pt 4 restauranter og jeg ved ikke hvordan jeg tager det næste skridt, jeg vil gerne have flere restauranter, men ved ikke hvad jeg skal ansatte, om det er en bogholder eller en marketingschef eller.? Hvem kan hjælpe.? Hvem kan hjælpe mig med at lave en forretningsplan for hvad jeg skal ansatte.?

Jeg vil være rigtig glad, hvis i kunne komme med nogle ideer til hvem jeg evt kunne komme i kontakt med så jeg kan lave en forretningsplan.

Det lyder til du er en travl mand, men mangler blot lidt hjælp på vejen for at komme i mål med drømmen!

Smid mig gerne en email på nrh@theydid.it, så vil jeg gerne tage et møde med dig uforpligtende og se hvordan jeg kan hjælpe dig.

De bedste hilsner

Nicolai Hansen

Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poul.

Hvis du ikke er kommet videre, vil jeg meget gerne drøfte tingene med dig.
så kan vi altid tage tingene derfra, men vil absolut være en sparring du kan bruge.
Kontakt mig via kokken33@gmail.com

Hilsen
Christian

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)