Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unoeuro som host

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 41
Fra  sonnevin.dk Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Vores side er blevet hacket. Vi er hostet hos Unoeuro. Siden har været nede siden lørdag formiddag og det koster dyrt. Jeg kan ikke komme i kontakt med Unoeuro. Man kan kun kontakte dem via en kontaktformular på deres side og det gjorde jeg igår. Jeg har ikke modtaget noget respons endnu, hvilket jeg synes er ringe.

Nogen der har nogen løsningsforslag? Kender til Unoeuro's svartider/support?

Siden er i ævrigt www.sonnevin.dk

 

Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Frihauge IT Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lohmann

Har desværre hørt flere dårlige oplevelser med Unoeuro support, der kan godt gå flere dage inden man hører fra dem. Men det er muligvis den pris man betaler for et billigt webhotel.

Så hvis siden er meget vigtig for dig så vil jeg råde dig til hurtigst muligt at få den flyttet over på en dk server istedet, når du har fået din hjemmeside tilbage.

Mvh

Esben  

Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 41
Fra  sonnevin.dk Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for den hurtige tilbagemelding...

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Pris på webhosting og support går ofte hånd i hånd. 

Du har stadig adgang til FTP korrekt? 

Du kan evt. finde en her på Amino eller evt. på Fiverr, der billigt og hurtigt kan scanne filerne og evt. fjerne den malware som det ser ud til at du har fået når jeg tager et hurtigt scan af din side. 

Knæk og bræk.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sende mig en pb med dine oplysninger, så kan vi lige få det fikset.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian Ole Rørbye:

Pris på webhosting og support går ofte hånd i hånd. 

Du har stadig adgang til FTP korrekt? 

Du kan evt. finde en her på Amino eller evt. på Fiverr, der billigt og hurtigt kan scanne filerne og evt. fjerne den malware som det ser ud til at du har fået når jeg tager et hurtigt scan af din side. 

Knæk og bræk.

Det er ikke noget der skal gøres hurtigt og billigt. Ellers ender du med en side der muligvis bliver hacket igen fordi angriberne har placeret en bagdør, hvor de igen kan komme ind.

Når vi har sider der er blevet angrebet tager vi som regel siden offline, og gør så flere forskellige grundige ting for at sikre os, at alt bliver gået igennem, og man ikke kan komme ind igen. Heriblandt har vi altid backups liggende meget langt tilbage, så det er muligt for os at sammenligne, mm.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)