Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en butik, café m.m.?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 14
Indlæg ialt: 4
Fra  ShopChaser Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en butik, café m.m.?

Og har du lyst til at markedsføre dig nemt på folks smartphones? Så har jeg et tilbud til dig.

 

Hej Aminoer,

Jeg har sammen med en partner udviklet en App, som skal bringe flere kunder ind i de fysiske butikker.

Du har nu muligheden for at benytte ShopChaser Appén gratis, som lanceres på App Store fredag d. 20 Juni.

Du kan herpå oprette din helt egen butiksprofil med logo, og alle dine kontaktoplysninger.

Herefter kan du uploade ubegrænsede mængder af tilbud, nyheder, annoncer, kampagner, kataloger og menukort.

Da den lanceres på fredag, kan du allerede nu oprette dig og uploade dine tilbud, således den er klar til dine kunder når de kan downloade Appén.

Appén er gratis at benytte indtil 5000 downloads.

Når vi rammer 5000 downloads får alle besked om ændringen til betaling og kan frit opsige deres abonnement uden binding og med fri opsigelse. Prisen vil herefter blive 299 DKK ekskl. moms.

ShopChaser er lige nu i sidste fase af udviklingen til Android + en Ipad version, og sendes snart til godkendelse inden hver deres lancering.

Hvis der skulle være nogle "bugs", er I velkommen til at sende mig en mail på dl@shopchaser.com så vi kan få taget hånd om de ”bugs” der skulle være/opstå.

Opret dig nu på: www.shopchaser.com 

Mvh

Dennis Larsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)