Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google+ konto kan/vil ikke verificeres?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nu har jeg længe prøvet at få min Google+ firma profil verificeret, men det lykkes mig simpelthen ikke :( Hvad skal jeg gøre?

Når jeg klikker ind på My Business, så bliver der ved med at stå; "Vi viser ikke denne side, fordi den er en dobbelt forekomst" - her kan jeg så klikke mig videre til siden om "Business marked duplicate" og svare på nogle spørgsmål, som ender op med, at jeg skal overdrage ejerskabet?? Jamen Jamen det er jo mig (min personlige profil) som ejer siden/er administrator... hvem skal jeg så overdrage til?

Når jeg klikker mig ind på administratorer, så ses kun min personlige profil - og det er vel den de vil have mig til at overdrage til? ... uanset hvad jeg gør, sker der intet.

Please anyone.... hvordan får jeg Google+ kontoen verificeret? Det er +RejseTanker.dk der er tale om.

Hilsener

Charlotte

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ingen, som kan hjælpe med dette? Crying

C.

Tilmeldt 4. May 14
Indlæg ialt: 15
Fra  SocialSuccess Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

For at verificere en firmaprofil på Google+ får du tilsendt en aktiveringskode per brev til den adresse, som er tilknyttet virksomheden. Har du modtaget denne kode?

Vh

Jakob

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 125
Fra  novicell Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

Jeg har hjulpet en del virksomheder videre med deres udfordringer med deres Google+ Sider. Udfra din beskrivelse har jeg faktisk lidt svært ved at danne mig overblikket. Er du sikker på at det er en "Lokal" (gamle "Google+ Local) og ikke en social side side (Google+ Page/side) ?. 

For få måneder tilbage der havde man to forskellige Google+ sider/profiler. Nemlig en "Google+ Loca Sidel", som var tilknyttet Google Places (idag blot Google My Business og en Google+ Side (Social). Din side ser nemlig lidt anderledes ud, når jeg besøger den og jeg har umiddelbart ikke stødt på ovenstående Vi viser ikke denne side, fordi den er en dobbelt forekomst":-/

Har du forsøgt at søge på din virksomhed på Google Maps? Umiddelbart får jeg ikke noget resultat??? Se billede nedenfor.

Jeg tror umiddelbart IKKE, at din side er oprettet korrekt. Nu har jeg ikke dit log-in og her bliver man meget klogere.

Et par links, der kan hjælpe dig på vej:

Intro til Google My Business

Slå dine Google+ profiler sammen

Deltag i Google+ forummet: Google+ for virksomheder: https://plus.google.com/u/0/communities/105900038731622269806

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået samme problem med dobbelt forekomst. Blev dette nogensinde opklaret hvad der var galt og hvordan man får løst problemet?

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 125
Fra  novicell Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Tak for dit svar og jeg har anmodet og optagelse og ser om jeg kan læse mig til løsningen :-)

Mvh Peter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)