Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er det fedt med glade kunder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. May 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Nu har min lille forretning været i gang i et år, og det har budt på mange udfordringer og hårdt arbejde med at udvikle koncept og virksomhed.

Men det er det hele værd når vores kunder skriver tilbage med sådan nogle beskeder her:

Jeg ville bare sige “WAUW”!!! Dine cupcakes var utrolig lækre, og dekorationerne var rigtig flot lavet.

Tusind tak for en fantastisk flot kage der i den grad imponerede gæsterne.

Vi bestilte kager hos Baking with Love til vores bryllup og alt var perfekt! Resultatet var langt over vores forventninger.

Det betyder SÅ meget, og vi er stolte over hvor langt vi er nået på 1 år. Se mere her: Kundeudtalelser - Baking with Love. Nu er vi klar til at tage hul på et nyt år med nye mål og nye udfordringer. Én af dem bliver at få leveret flere kager til virksomheder.

Hvad er jeres bedste eller mest mindeværdige øjeblik med en kunde?

God weekend alle sammen!

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Diana, 

Stort tillykke med dit første år!

Super fedt koncept, og kagerne ser... mmhhhh lækre ud!

Hvis jeg skal komme med det mest mindeværdige øjeblik med en kunde, må det være da en kunde betalte mere for en opgave end aftalt, da kunden var mere end tilfreds!

God vind fremover!

Tilmeldt 7. May 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Retro Media:

Hvis jeg skal komme med det mest mindeværdige øjeblik med en kunde, må det være da en kunde betalte mere for en opgave end aftalt, da kunden var mere end tilfreds!

Ja det må siges at være et dejligt minde og en bekræftelse på at man har gjort det godt!

Retro Media:

God vind fremover!

Tak og i lige måde :)

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Når en kunde vender tilbage efter kun at have afprøvet et produkt en enkelt gang, for at bestille yderligere 3 med det samme, samt efterfølgende forhører sig om yderligere produkter!

P.S. godt arbejde med dine links ;)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

fedt

jeg elsker også tilfredse kunder der findes ikke bedre :)

stort tillykke

mvh

Kim

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)