Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når Københavns Kommune ikke leverer varen, og stadig opkræver fuld pris.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Sidste år lejede under mit firma(enkeltmands) flere festlokaler til et kultur-arrangement.

For at gøre det kort .
Regningen var på ca 36000, men da der var væsentlige mangler, ingen strøm i store dele af lejemål(intet lys) , ingen kontaktperson, samt andre mangler fra deres side. Som jeg har på skrift fra deres side. Jeg betalte 26.000 , da jeg ikke mener at de har leveret varen. De opkræver nu de sidste 10.000, som efter de mange problemer der været ikke er rimelige i forhold til levering af produkt. Kan man betale regning, og så eftersende en regning tilbage til dem for udgifter , som de har været skyld i ?Eller skal man lade være med at betale og sende rekommanderet brev , hvor man beder dem om at hive en i retten ? Det skal siges at det er fra Københavns kommune, da det Vanløse Kulturcenter.

Det skal lige tilføjes at jeg skulle betale tilbage i oktober, og der betalte jeg de 26.000. Og jeg gik ud fra at , at det var en stillesigende accept(eftersom at der var meget mail-korrespondance over deres mangler). Og jeg har først nu efter ca. 7 måneder hørt fra dem, om at regningen på de resterende 10.000 skulle være betalt i maj 2014.En regning som skulle være betalt i 2013.

Jeg ved at 10.000 ikke er mange penge, men min point er bare at de ikke har leveret produktet. Og de har været skyld i tabt omsætning, samt ekstra udgifter og arbejdstimer.

Nå, men ville være yderst taknemmelig, hvis nogen kunne pege mig i den rigtige retning. På forhånd vil jeg gerne også sige tak :-)

mvh

Leonardo

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)