Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til optimering af konvertering på min webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer


Har i nogen forslag til hvordan jeg kunne optimere min webshop til at øge konverteringsraten?

Jeg har i forvejen arbejdet med ting som en anden farve til "køb" og "til kassen" knapperne, og nogle små andre ting. Men vil meget gerne have brugbare inputs. Jeg arbejde på at lave min forsiden bedre og mere webshop agtig. Hvis nogen har et forslag til hvordan det kunne se ud for at optimere konverteringen modtages det gerne.

Siden hedder www.vandfilter.net

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin

Spændende produkt du sælger. Jeg har lige været inde og kigge lidt, og det første der slår mig er at din forside ikke ligner en webshop. Men som du selv skriver så er du i fuld gang med at optimere på den del. Jeg tænker lidt mere et stort banner først der viser hvad der er du sælger. Jeg kender intet til vandfiltre og var ret meget i tvivl om hvad det fatksik var for noget. 

Efter lidt kiggen og læsen kunne jeg jo se at du havde rigtig meget indhold om hvad det faktisk er du sælger, og hvad dit produkt kan. Jeg plejer altid at rose dette, men lige i dit tilffælde tror jeg måske det sådan blæste mig lidt om kuld. Der var simpelthen for meget information til at jeg kunne fokusere på at trykke KØB. 

Jeg tror en god ide for dig vil være at arbejde med at gøre beskrivelsen af hvad du sælger mere synlig, og mere simpel. Eksembelvis i med en visuel tegning og tekst i tre steps. 

Eks. (nu ved jeg godt det ikke er helt rigtigt det jeg skriver men prøv at se om du kan følge mig)

1. Rens vand og bliv sundere

2. Sådan gør du meget nemt

3. Og nu har du det meget bedre

et simpelt slogan kunne hjælpe også?

Måske er jeg faktisk en smule farvet af af jeg er medejer af en virksomhed som renser kvælstof ud af spildevand, så når jeg læser order vandfiltre tænker jeg ikke ummidelbart på en drikkedunk med en pind nede i der kan et eller andet. hehe. Nok herfra. Ros til dine mange køb knapper og farvebrug på siden. Du er på vej i den rigtige retning med lidt fokus på simplere formuleringer.

Simon

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for nogle gode inputs

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)