Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1200 backlinks fra http://www.ivaerk-tv.dk/

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Google har registreret 1219 backlinks fra http://www.ivaerk-tv.dk/ til af en mine hjemmesider - når jeg går ind på de sider, der skulle pege til min hjemmeside, så kan jeg ikke finde et backlink. Andre backlinks checkere som ahrefs finder heller ikke disse 1200 backlinks.

Så er det jeg tænker, hvad er det lige, der er sket?

Er nogen, der på måde har en ide om, hvad der er sket - jeg har intet haft med denne side at gøre. Linksne er kommet spredt over sidste måned og sidste måned igen af hvad jeg kan se.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kigge i Footeren. Der er en 'seneste kommentarer'. Der vises link hvis disse er tastet ind på hver eneste side, kategori, tag og hvad mere der måtte være på siden som Google kigger. Der har du de 1200. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh..Ja i navnene..

Synes ellers jeg havde kigget der.

Jeg mente ellers ikke at jeg har kommenteret på noget.

Det underlige er også, at det må være vist i seneste kommentarer, men linksne er indexeret ud over mange dage, hvis ikke måneder. 

Det kan jeg ikke få til at give mening.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

jakie:

Det underlige er også, at det må være vist i seneste kommentarer, men linksne er indexeret ud over mange dage, hvis ikke måneder. 

Det kan jeg ikke få til at give mening.

Google har vel fået øje på dine links løbende over tid.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet noget ligne, men der er en fejl google laver og efter en uge eller to, så forsvinder de fra google webmaster tools. For det er links der ikke eksistere og en eller anden form for fejl.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:
Har prøvet noget ligne, men der er en fejl google laver og efter en uge eller to, så forsvinder de fra google webmaster tools. For det er links der ikke eksistere og en eller anden form for fejl.

Sådan links som er i trådstarters tilfælde forsvinder igen i takt med, at der kommer nye kommentarer til. Så vil de KUN være til stede på den faktiske side hvor linket oprinder. Det er nemt klaret; lav en ny kommentar.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)