Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsindblik

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er i opstartsfasen til en webshop. Jeg er i dialog med et par producenter fra Kina, men inden jeg hiver partier hjem derfra (eller andre steder fra), så vil jeg jo rigtig gerne vide hvordan branchen forholder sig.

Vi taler om undertøj til herrer og jeg kan umiddelbart se, at en virksomhed som Intimo.dk har et resultat før skat på -600k (ifølge proff.dk). Jeg har differentieringen klar ift. konkurrence-parametrene, dog uden at vide om der er hold i den i virkeligheden. Det må være 'learning by doing', der viser om jeg har fat i den lange ende her..

Skal jeg ud og investere i regnskaber eller hvordan kommer jeg nemmest, og billigst, til et markedsindblik? At lave egen kvantitativ/kvalitativ markedsanalyse er vel næppe den nemmeste/hurtigste vej?

Mvh Dennis

Fra Odense
Tilmeldt 7. Mar 14
Indlæg ialt: 23
Fra  SeoGruppen Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Du kunne evt bruge Googles AdWords søgeords værktøjer og se hvor mange søgninger der er på undertøj til herre, for at få et indblik i efterspørgslen.

underbukser - 880 søgninger i gennemsnit pr måned

boxershorts - 1.600 søgninger i gennemsnit pr. måned

Mvh

Shervin

 

Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Shervin,

Mange tak!

Jeg sad pudsigt nok og læste om SEO idet du skrev :-)

Fra Odense
Tilmeldt 7. Mar 14
Indlæg ialt: 23
Fra  SeoGruppen Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Dennis,

Hehe. Der kan man bare se.



Jeg ville dog umiddelbart anbefale dig at starte ud med AdWords ligeså snart din shop er fremme :)

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)