Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danløn - gammel løn

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Håber en kan hjælpe. Jeg står og skal indberette løn for 7 tidligere perioder i å, hvor der er udbetalt et aconto hver gang. Men jeg får denne tekst:" Afregningen kan ikke starte på en dato som ligger før den sidste lønperiodes 'fra dato'."

Hvordan får jeg indberettet alle de perioder?

Vil det evt. være nemmest at lave en fratrædelsedato efterfulgt af en ansættelse igen? Så får medarbejderen nyt "nummer" og jeg burde så kunne lave de 7 perioder.....

Er sikker på der sidder nogen derude, som kan svare mig :) 

Mvh

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du have adgang til et system der kan sikrer dig sikker lønkørsel? Så læs med. 

Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan indberette via e-indkomst på SKAT´s hjemmeside

vi kan også være dig behjælpelige med det

hvor mange medarbejdere drejer det sig om ?

har du kørt første løn for medarbejdere ?

nicolai

Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Det drejer sig kun om en ansat og de 7 perioder er sammenhængene. Medarbejderen har været ansat i flere år (det er ikke min virksomhed). 

Har ikke styr på hvad jeg kan gøre via E-Indkomst hos skat, men det kan da ikke være rigtig man ikke kan lave en "gammel løn" i Danløn?

Anja

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

brug danløns support /hjælp - forklar konkret hvad du vil - det kan være noget simpelt med dispositionsdato der ikke matcher og så vil danløn jo udbetale lønnen også som jeg ser det + naturligvis indbetale skatten og du skal ha din acconto betaling tilbage, men skriv til danløn hjælp de er hurtige med at svare (i dagtimerne)

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja

Jeg vil gerne hjælpe dig i morgen eller nu

Det der er sket er, at du har kørt en lønindberetning, også vil Danløn ikke acceptere at man køre lønkørsel tilbage i tiden

Men man kan indberettet det via E-indkomst, hvis du har koder til SKAT

Eller enten lave en ekstra kørsel her i juni lønnen ( hvor vi beregner alle lønningerne, A-skat, atp, fratrækker aconto udbetalingen, ( her skal du huske at benytte dig af at korrekte skattedage ( bruge skattekortet korrekt )

Er medarbejder timelønnet eller funktionær ? Hvordan afregnes feriepenge / kvt. vis til feriekonto eller ferie med løn

Du er hjertelig velkommen til at ringe til mig på 40834148

Hvis du ringer i morgen, så skal du ringe efter 14

Nicolai

Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 04:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Du har sikkert ret i det nok bare er en simpel ting og jeg har skam skrevet til support i 2 dage nu uden svar (Har selvfølgelig skrevet i dagtimerne) Har jeg intet hørt i løbet af i dag, så får Nicolai æren i at hjælpe :)

Men tak for dit svar Smile

Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 04:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Har jeg intet hørt fra Danløn i løbet af dagen eller fundet anden hjælp, så ringer jeg til dig i eftermiddag. Super sødt af dig du vil hjælpe :)

Lige hurtigt, så er den ansatte timelønnet og mener feriepenge afregnes kvartalsvis til feriekonto ( Er pt for træt til at tænke mere over det. Har arbejdet hele natten, så nu kalder hovedpuden, inden uret ringer om 3 timer... GAAB)

Mvh Anja  

Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Efter at have modtaget mail fra Danløn support, vil jeg bare sige det var en misforståelse at jeg ikke havde hørt fra dem vedr mit spørgsmål. De havde svaret mig, men jeg missede meddelsen omkring dette. Så helt og aldeles min fejl.

Mvh Anja

Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil selvfølgelig lige bruge lejligheden til at TAKKE dig Nicolai. F.... sødt af dig at brug lidt tid på mig i denne lidt stressende periode :-) Super service og at vi nærmest er "gamle" venner fra vores yngre dage (hvilket jo kun er få år tilbage), var nu pudsigt. Som tak, giver jeg en øl eller 2, hvis du en dag kigger ind :-D

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)