Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en der kan hjælpe med optegning af design.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har designet nogle spændende fade og andet brugskunst, men mangler en som kan tegne det op for mig i et program.

Er der nogle her der kan hjælpe, gerne til en meget billig penge :)

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Kunto Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Varnæs, 

Hvad for noget optegning er der tale om? Skal det laves grafisk eller som en 3d model?

Mvh.
Kenneth Dahl  

Se vores hjemmeside: www.kunto.dk Kunto - Vi har alt i merchandise 

Fra Køge
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gerne grafisk med mål, så min producent kan lave opgaven ud fra målene.Jeg bor i Køge, så for at vi kan arbejde sammen og dermed spare tid og penge, vil det være super hvis du er på Sjælland. Hvad er prisen ? Hilsen Charlotte

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Kunto Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

Jeg beklager meget at jeg først svarer dig nu, jeg er ikke så aktiv her på amino som jeg burde være. En optegning burde kunne gøres til en ret overkommelig pris. Hvis du stadig har interesse i at få levet opgaven hos os, så kontakt mig på kd@kunto.dk, så skal jeg nok tage hånd om sagen og få udarbejdet et tilbud til dig. 

Mvh.
Kenneth Dahl 

Se vores hjemmeside: www.kunto.dk Kunto - Vi har alt i merchandise 

Fra Køge
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth, Det er stadig spændende, men kan se du måske er fra Horsens ? jeg ville gerne i kontakt med en her på Sjælland, så vi kan drøfte opgaven sammen og dermed opnå et bedre og hurtigere resultat.

Hilsen Charlotte

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Kunto Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte, 

Jeg har haft op til flere kunder på sjælland og det har aldrig været et problem. Jeg vil gerne stille garanti for at kunne klare opgave tilfredsstillende og indenfor din tidsramme. Hvis ikke du er tilfreds med resultatet vi kommer frem til, så skal du naturligvis ikke betale for det.

Mvh.
Kenneth Dahl 

Se vores hjemmeside: www.kunto.dk Kunto - Vi har alt i merchandise 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)