Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrence!

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Maya Christin:
Konkurrencen er slut og vinderen er fundet. René Gade Mikkelsen – tillykke med  Maya Christin ´s Efter eget ønske har du vundet: 1 x Manicure/Pedicure eller 1 x Relax behandling   Há en fantastisk dejlig dag  Maya Christin  Så er det vist slået fast med syvtommers

 

 

Du har jo selv leveret råmaterialet til navnet, Maya  - men dejligt at du har kunnet bruge min argumentation for det personlige til at komme videre.

Jeg håber, at jeg må give præmien videre til min kæreste, men om ikke andet lyder en Relax behandling umiddelbart som det, der vil tjene mig bedst - manicure/pedicure ville vist være overkill for mig;-)

På forhånd tak

René 

 

Fra 3060 Espergærde
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
 
René Gade Mikkelsen - Dribling:

Jeg håber, at jeg må give præmien videre til min kæreste, men om ikke andet lyder en Relax behandling umiddelbart som det, der vil tjene mig bedst - manicure/pedicure ville vist være overkill for mig;-)

 

 

Du er velkommen, René. Synes kun det er en super god ide, at du giver din kæreste en gave. Yes

 

Du kan evt. fortælle hende og veninderne, at jeg naturligvis arbejder med Creative Nail Design,  som giver smukke holdbare og naturlige negle med acryl.  

 

Butikken åbner 1. november.

 

Derfor laver jeg negle til reduceret pris de næste to måneder:  10 acryl negle. Normal pris 950 kr. Hos maya Christin`s 400 kr.

 

 

Jeg glæder mig til at se jer...

 

 

Maya

 

Tidsbestilling nu på 27 39 13 89

 

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)