Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webpage screenshot tool

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i kloge mennesker, 

Jeg søger lidt hjælp igen igen. 

Jeg søger et værktøj som: Snapito

But the catch is: Jeg skal bruge det til print, det vil sige jeg gerne vil have det i en okay kvalitet (ppi), jeg har allerede brugt flere af de gratis der er  på nettet, alle ligger omkring de 100ppi, hvilket ser forfærdeligt ud når jeg prøver at printe det ud. 

Jeg kunne godt tænke mig at finde en service der kunne komme op på 250-300 ppi, og jeg er selvfølgelig villig til at betale for det. 

Det er lidt vigtigt at kvaliteten er god, da printet kommer til at være 35x120cm.

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre at få screenshots i den kvalitet, men kunne være fantastisk hvis man kunne. 

På forhånd tak for hjælpen

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken skærm sidder du ved? Screenshottets kvalitet afhænger jo meget naturligt af skærmens størrelse... Samtidig afhænger det jo også af websites kvalitet. Langt de fleste sider er jo lavet til 72dpi.

 

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvis jeg bruger et online tool, burde skærm størrelsen vel ikke have nogen betydning, når det ikke er mig der laver det, men kun får det sendt pr. email efter.

Og det er begrænset hvor mange grafiske elementer der er på siden, langt det meste er lavet i CSS.

Derfor burde det ikke være en begrænsning.

Der er enkelte ikoner, men de kan jeg altid redigere lidt i PS, hvis de skulle blive lidt grynet. 

 

Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Cbox Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at se den her side:http://screenshotmachine.com/ 

Det er et af de få hvor man kan få høj opløsning, hvor kvaliteten ser fin ud.

Mvh
Sylvester

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon, mange tak ;) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)