Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg højere pagerank hos Google og flere besøgende ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en side hvor jeg savner flere besøgende. Der er pt. ca. 1.500 pr. måned, men jeg vil gerne have det væsentlig op (har tidligere været dobbelt ca.). Design osv. er under relancering og forventes at spille indenfor kommende måned. Men er der en som kan give input til hvad der evt. mangler på SEO. Siden er bygget i WordPress og der er en all in one SEO pack installeret. Jeg skriver SEO på de fleste artikler, men på trods af ca. 350 indlæg så synes jeg at antal besøgende og Google pagerank burde være højere... Eller er det hvad jeg kan forvente ?

Jeg har ikke gjort noget ved backlinks osv. har det meget stor betydning ? 

Siden er www.poplish.dk

Mvh Mikael

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Så vidt jeg har forstået så har antallet af backlinks stor betydning for pagerank! :) Men, pagerank er ikke ligeså vigtigt længere, som det vidst var engang...

Frank

Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

OK det er jo rart at vide at pagerank formentlig er mindre vigtigt i forhold til tidligere :-)

Jeg er dog alt for langt nede på Google selvom jeg søger på de ord jeg netop har brugt i forbindelse med SEO. Har nogen en umiddelbar god ide til at gøre den del en smule bedre ?

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest skal du finde ud af hvilke søgeord der er vigtigst for dig via en keyword-analyse. Derefter kan du optimere på disse søgefraser. Hvis du blot optimerer lidt på alt, kommer du nok ikke til at ligge i top på noget af det.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Super Simon ! Det gav mening.. Fandt en artikel omkring emnet. Skal lige have noget helt basic på plads, da jeg er lidt på bar bund... Jeg har lavet en anmeldelse af et album med en ung gut som hedder Baba Ganoush (musik interesserede skynd jer ind og lyt!).. artiklen ligger på http://www.poplish.dk/?p=3314

Ville det have været bedre hvis jeg ændrede parmalink (eller hvad der nu hedder) til at være poplish.dk/babaganoush    ??

Og igen endnu bedre hvis det hed www.poplish.dk/anmeldelse/baba_ganoush såfremt anmeldelse er et af mine keywords ??

Fra Horsens
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Kunto Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

On page SEO har en god effekt i forhold til hvilke søgeord folk kan finde dig på, her hjælper Permalinks til at optimere dine søgeord.

Backlinks har en enorm betydning, men det skal være kvallitets backlinks, ikke comment links eller no follow. Jeg vil anbefale dig at tjekke sourcewave ud, de har et gratis begynder kursus for SEO, hvor de gennemgår basic ting. Hvis det er meget vigtigt for dig at ligge højere i google, vil jeg anbefale dig at hyre en til det, da det kan tage lang tid at sætte sig ind i og lære, og den tid kan måske være bedre brugt på andet. 

Pagerank er ikke så vigtigt længere, det vigtige er optimering af dine keywords og gode kvalitets backlinks, fra fx. høje PR sider, eller sider som google ser som authority.

Høj kvalitets reklameartikler med tryk på til meget konkurrence dygtige priser - www.kunto.dk

Fra aarhus
Tilmeldt 13. Nov 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Min hjemmeside er gået fra pagerank 3 til pagerank 0. Kan jeg se nogen stedder hvad der er sket? siden hedder: http://battlefieldsww2.com/

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Google har helt fjernet PR, så alle sider har PR 0 nu :) 

Nu bruger man mere metrics fra f.eks Majesctic der hedder TrustFlow (TF) til at vurdere hvor godt et domæne er. 

Mvh.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)