Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping Igen igen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har set rundt omkring vedr. leverandør som tilbyder dropshipping.

Syntes det er svært at finde nogen tråde, som er up to date. De er allesammen gamle! :(

Er der nogen som kender en side hvor man kan søge dropshipping leverandør? Gerne virksomheder i EU. Da jeg ikke er bleg for at hente varen i udlandet :)

Kom med jeres bud

/Henrik 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Fra  OBUZI Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er måske en ide hvis du skrev hvilke produkter du søgte??

Ellers er dropshipping ikke en nem ting, og noget langt de færreste leverandører er klar på; du skal i hvert fald tage direkte kontakt til de største leverandører indenfor de produkter du gerne søger. Forvent ikke at de reklamerer med dropshipping, da de helst vil sælge engros - men det kommer selvfølgelig an på hvilke produkter der er tale om, og om dropshipping indenfor den branche er vel-udviklet.

Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har set på dropshipbase, men syntes ikke den er opdateret. :(

Det som jeg gerne vil sælge er boligindretning. (det er en shop min kone og jeg skal være fælles om)

Jeg har fundet en leverandør i tyskland, men de vil ikke dropshop. Der skal man investerer i deres produkter, før de sender noget. Så det betyder jeg skal have et varelager, og det er jeg ikke interesseret i pt. 
 

Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Fra  OBUZI Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

... det er lige præcis det jeg mente

Dropshipping er ikke en let og ukompliceret ting, og er slet ikke udviklet i den forstand som man ellers gerne vil tro.  Varelager er et must for de fleste. Det behøver ikke være noget stort, men når man skal i gang, så vil det være hurtigst og lettest - specielt vedr. boligindretning hvor jeg forestiller mig at i skal have en del produkter fra forskellige leverandører. Der vil altid være nogen, eller langt de fleste, som ikke dropshipper

Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis!

Vi kan sagtens handle med dem! Og er sikker på det er nogen fine produkter de har!

Men vil ikke binde et varelager op pt.

Vi har siddet og set deres katalog igennem og syntes de har en masse fine varer, men det kan jo være det kun er os som syntes det :)

Det er nemt at finde nogen leverandør som vil dropship mobilcovers osv. Men der er jo så mange af de hjemmesider, man kan fodre høns med dem! :) 

Vil gerne lave noget som alle har råd til, og en side som er overskueligt!

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Køleteknik:
Det er nemt at finde nogen leverandør som vil dropship mobilcovers osv. Men der er jo så mange af de hjemmesider, man kan fodre høns med dem! :) 

Jeg er enig. Jeg havde et projekt for en kunde hvor jeg afsatte en stor tid reseach, til at finde dropship leverandører til brugskunst- og boligindretnings-produkter. Kunden droppede til sidst idéen da hverken hun eller jeg havde held med at finde en dropship leverandør inden for det område, dette til trods for en stor del personlige henvendelser.

Jeg prøvede efterfølgende selv at finde ud af hvor man kunne finde dropship leverandører inden for forskellige emner, og indtil videre lader det til at det nærmest kun er muligt at finde nogen i Danmark som netop sælger mobilcovers, it udstyr eller mini-knallerter. 

Man kan sige at det må jo være kårene, men det er da selvfølgelig ærgerligt for de små iværksættere.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi sælger kontorstole på istol.dk

Alle disse kontorstole sælger vi også som dropshipping. Så passer de ind i jeres boligindretnings-koncept så kontakt mig endelig :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Hvis det bliver aktuelt, så skal jeg nok kontakte dig! 

/Henrik 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)